وحدت و همدلی , سنگ بنای توسعه ی جزیره کیش

 وحدت و همدلي ، سنگ بناي توسعه ي جزیره کيش

 وحدت و همدلي همه مردم و سرمايه گذاران ، زيربناي رشد و توسعه ي کيش است.

 مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش در جمع ايثارگران، جانبازان و خانواده هاي شهدا گفت:  بار فرهنگی جزیره کیش در ترویج فرهنگ والای شرافت، اخلاق مداری و توجه به منزلت انسانی بر دوش شماست و انتظار می رود آن گونه که   در دوران دفاع مقدس  جلوه باشکوهی از ایثار و انسانیت را به نمایش گذاشتند در جزیره کیش نیز به عنوان سفیران فرهنگی، این راه پر ارزش را ادامه دهيد.
انصاري لاري ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مديران سابق در حوزه های مختلف به ویژه توسعه زیر ساخت ها و بخش های بهداشتی و درمانی گفت: در ادامه مسیر توسعه کیش با نگاهی تحول گرا در صدد رشد و پیشرفت این منطقه هستیم اما لازمه این تحولات، تفاهم، همدلی و همراهی مردم و مسئولان است.
وی با گرامیداشت جایگاه اجتماعی ساکنان قدیمی، پیشکسوتان و فعالان اقتصادی اظهار داشت: کسانی که در جزیره کیش متولد شده و رشد کرده اند در حقیقت حافظان اصلی این منطقه هستند و کسانی که کیش را در سالیان دور برای کار و فعالیت برگزیدند بی شک حق و قدر زیادی بر این جزیره دارند اما برای پیشرفت و ورود به عرصه های رقابت در جهان امروز باید به دور از این حواشی، همدل و همراه باشیم.
انصاری لاری وحدت و همدلی را زیر بنای رشد و توسعه برشمرد و گفت: چنانچه مردم و مسئولان دست به دست هم دهند با توکل بر خدا و مجاهدت در دستیابی به اهداف، مشکلات و موانع بر طرف شده و کیش به عنوان قطب اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور و الگویی برای توسعه دیگر مناطق معرفی خواهد شد.
مدير عامل سازمان منطقه آزاد کيش در خصوص مشکلات جانبازان و ايثارگران گفت: براي این خانواده ها در بخش های مسکن و اشتغال تمهیداتی اندیشیده شده که با بررسی وضع موجود و اقدامات گذشته، براي رفع دغدغه خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان برنامه ريزي خواهد شد.
انصاری لاری امنیت را شاخصه مهم جزیره کیش برشمرد و افزود: کیش می تواند به منطقه ای نمونه در اخلاق مداری تبدیل شود تا گردشگران در ابتداي ورود بدون جبر و نظارت فیزیکی، بر اساس فرهنگ حاکم و جریان فرهنگی که باور عمیق مردم این جزیره است رفتار کنند .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.