حسین ثابت: همسو با نگاه تحول گرایانه دکتر انصاری لاری به جزیره کیش باز می گردم

 حسین ثابت : همسو با نگاه تحول گرایانه دکتر انصاری لاری به جزیره کیش باز می گردم

 سرمایه گذار بزرگ بین المللی اعتقاد راسخ به توان وتجربه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش را عامل بازگشت دوباره خود به کیش دانست.

حضور دکتر انصاری لاری از بدو ورود دریچه ای از امید به روی مردم جزیره کیش گشوده است و بازگشت سرمایه گذار بزرگ بین المللی به پشتوانه حضور دکتر انصاری لاری بیانگر این موضوع است.
مهندس حسین ثابت در نشستی با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اعتقاد راسخ به توان وتجربه دکتر انصاری لاری را دلیل فعالیت دوباره خود درجزیره کیش عنوان کرد وگفت: چنانچه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش علاقمند باشد فعالیت خود را درکیش از سر می گیرم زیرا نگاه تحول گرایانه و تفکر خلاقانه دکتر انصاری لاری بزرگترین پشتوانه برای فعالیت دراین جزیره است.
وی تجربه جهانی را ارزشمند ترین ثروت خود دانست وافزود : مهمترین داشته من تجربه جهانی است که ارزشی بسیار بالاتر از نقدینگی دارد و زمانی این تجربه به منصه ظهور می رسد که مدیری با تفکرو تحول گرا انگیزه های فعالیت را برای من و دیگر سرمایه گذاران ایجاد کند و درحال حاضر به مدد حضور دکتر انصاری لاری فرصتی ارزشمند درکیش ایجاد شده تا ظرفیت های بالقوه این منطقه آزاد را بالفعل کنیم.
حسین ثابت بکتاش کار آفرین وسرمایه گذار بزرگ کشورمان و یکی از سرمایه گذاران مطرح بین المللی است که با احداث اولین مجموعه پارک دلفین و باغ پرندگان کشورظرفیتی بی نظیردرجزیره کیش ایجاد کرد. این مجموعه و هتل زیبای داریوش یکی از چندین پروژه اجراشده توسط حسین ثابت درکیش بود .
این سرمایه گذار خوش فکر چندسالی است ادامه فعالیت های اقتصادی و فرهنگی خود را به مشهد منتقل کرده که احداث مدرسه، هتل، بنیاد فردوسی ثابت به منظور پاسداشت جایگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی و خرید اولین دستگاه هوشمند دیجیتال تصفیه آب درجهت کمک به رفع بحران آب از جمله اقدامات وی در شهر مشهد است.
فعالیت دوباره حسین ثابت در جزیره کیش نوید بخش تحولات زیادی دراین منطقه آزاد است و بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ نیز به واسطه حسن اعتمادی که به تفکر و عملکرد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش دارند برای فعالیت دراین جزیره اعلام آمادگی کرده اند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.