مشارکت ٢٧٠ شرکت داخلی و 5٧ کمپانی خارجی در کیش اینوکس

می دانیم ؛ یک «نمایشگاه» جایگاهی است که در آن ارائه کنندگان و بازدیدکنندگان می‌توانند با تعاملات هماهنگ، به داد و ستد کالاها، خدمات و اطلاعات بپردازند.

جایی که عرضه‌کنندگان و بازدیدکنندگان با هم روبه رو می شوند و به واسطه آن یک ایده نوین، داد و ستد اطلاعات یا نوآوری اتفاق می افتد.
یکی از پربازده ترین نمایشگاه ها در چند ساله اخیر « نمایشگاه های بین المللی بورس، بانک و بیمه » بوده است که به عنوان بزرگترین رویداد ایران در زمینه بورس، بانک و بیمه سالانه با حضور فعالان و علاقه مندان حوزه اقتصادی برگزار شده است. این گردهمایی فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت های فعال، دستاوردها و خدمات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان این عرصه قراردهند.
با توجه به شرایط اقتصاد ایران در این برهه از زمان، ضرورت ارتباطات بین‌المللی و حضور شرکت های نوبنیاد و مشهور خارجی در داخل کشور وجود دارد. بهترین زمان برای «عرض اندام » شرکت ها حضور در همین نمایشگاه ها بوده و مناسب ترین مکان نیز اجرای نمایشگاه در مناطق آزاد است. طی چهار سال گذشته به صورت مستمر کیش، شاهد حضور مهمانان خارجی برای شرکت در «نمایشگاه بین المللی بورس ، بانک و بیمه» بوده است.
نمایشگاه کیش و یا به تعبیر دیگر «کیش اینوکس» گواهی داده که در این چهار سال توانسته در معرفی بازار سرمایه و پتانسیل های سرمایه گذاری در این بازار موفق عمل کند و ماندگار شود.
چهارمین «نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی» و «نهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور» در منطقه آزاد کیش و در قالب نمایشگاه2017 KishInvex این شرایط را برای تمامی فعالان اقتصادی به وجود آورده تا جلب مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را بیشتر به جلوه بیاود.
در این دوره از« نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه» که تا 2 روز دیگر رونمایی می شود ، شاهد حضور موسسات و صندوق ها ، سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، بیمه ها، تأمین سرمایه ها، بانک ها، کارگزاری ها و سایر شرکت ها، بالغ بر 270 شرکت داخلی و 57 شرکت خارجی هستیم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.