دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی از انعقاد بیش از ۱۸۰ قرارداد، موافقتنامه و تفاهم نامه به ارزش بیش از نه هزارمیلیارد تومان در این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح کیش، مهرداد عظیمی گفت: انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، حمایت از صنایع پائین دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری و توسعه ابزار‌های مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی و تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نقش بانک‌ها و بازار سرمایه در تأمین مالی طرح‌ها و پروژه‌های این صنعت، از مهمترین محور‌های نمایشگاه است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۳۰۰ شرکت ایرانی در این نمایشگاه گفت: انعقاد بیش از ۱۸۰ قرارداد، موافقتنامه و تفاهم نامه به ارزش نه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

عظیمی افزود: بیش از ۳۶ پنل تخصصی با موضوعات مختلف در مرکز همایش‌های بین المللی کیش برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: غرفه‌های نمایشگاه امسال در فضایی به مساحت بیش از ۲۲ هزار متر مربع احداث شده است.

دبیر اجرایی چهارمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایشی با اشاره به توجه ویژه به صنایع پائین دستی، خاطرنشان کرد: در نمایشگاه چهارم، غرفه ویژه‌ای برای صنایع پائین دستی به صورت ویژه و مجزا از غرفه شرکت مادر، پذیرای بازدید کنندگان است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.