طرح تحول بهداشت ارائه خدمات درمانی در مرکز توسعه سلامت

با اجرای طرح تحول بهداشت ارائه خدمات درمانی در مرکز توسعه سلامت جامعه بوعلی کیش توسعه یافت و در سه ماهه اول امسال 33 هزار و 909 نفر با مراجعه به این مرکز خدمات درمانی دریافت کردند.
این مرکز با اجرای این طرح علاوه بر خدمات درمانی سابق با جذب کارشناسان بهداشتی و افزودن کارشناسان تغذیه و سلامت روان و ارائه مشاوره در این زمینه ها به صورت رایگان، خدمات خود را توسعه داد.
آموزش و مراقبت گروه هاي مختلف سني شامل كودكان از نوزادي تا  سالمندی، آموزش زنان در سنين باروري، آموزش شيوه زندگي سالم و خود مراقبتي آموزش و مشاوره تغذيه  و مراقبت‌هاي دهان و دندان ، تشخيص و مراقبت سلامت رواني، اجتماعي و اعتياد و مراقبت‌ها و آموزش و بيمار يابي بيماري‌هاي واگير مانند آنفلوانزا، سرخك، سل، ايدز، هپاتيت و بيماري‌هاي غير واگير مانند سرطان، ديابت و فشارخون و بيماري‌هاي قلبي و عروقي و ارزيابي اوليه بيماري‌هاي دهان و دندان و آموزش بهداشت دهان و دندان  از جمله خدماتی است که در این مرکز بهداشتی درمانی ارائه می شود.
ارتقای بهداشت، لزوم خدمات مشاوره ای مناسب، پیشگیری از بروز بیماری های غیر واگیر، بیمار یابی و اجرای طرح پیشگیری، مدیریت خطر و بلایا از اهداف کلی مرکز توسعه سلامت و مراکز تحت پوشش آن است

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.