پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران از طریق آزمون سراسری و بررسی سوابق، دانشجو می پذیرد

 معاون امور بین الملل و ارتباطات پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران گفت: پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران برای نیمسال اول سال تحصیلی 1395-96 در مقاطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکتری  بر اساس مجوز وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری و سازمان سنجش آموزش کشور از طریق آزمون سراسری و بررسی سوابق آموزشی –پژوهشی  و مصاحبه دانشجو می پذیرد.
محمد رضا سعید آبادی افزود:در نیمسال اول تحصیلی 95 -96 این دانشگاه در در 4 رشته مقطع کارشناسی  و 45 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.
وی پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی را تنها ازطریق آزمون  سراسری سازمان سنجش و در مقطع کارشناسی ارشد را هم  از طریق آزمون سراسری و هم بررسی سوابق آموزشی –پژوهشی  و مصاحبه  اعلام کرد وگفت: در مقطع کارشناسی ارشد حداکثر 15 نفر ، کارشناسی 40 نفر و مقطع دکتری 8 نفر در هر رشته پذیرش دانشجو خواهیم داشت.
معاون امور بین الملل و ارتباطات پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران افزود: در عرصه بین المللی این دانشگاه با ایجاد دوره های مشترک بین المللی  با امضاء تفاهم نامه هماری با دانشگاه های معتبر اروپایی،آسیایی و آمریکایی ،تبادل دانشجو در حوزه های مختلف و جذب دانشجوی خارجی را در به عنوان مهم ترین سر فصل های آموزشی در دستور کار خود قرار داده است.
وی در خصوص فعالیت ها و اجرای برنامه های عملی و پژوهشی گفت: تفاهم نامه همکاری در قالب موسسه مطالعات کاربردی و تحقیقات توسعه کیش با هدف توسعه منطقه ای و محلی با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش امضا شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.