ماموریت های کیش بدون فعالیت رسانه های حرفه ای محقق نمی شود

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ، انتشار اخبار ،اطلاع رسانی صحیح و تبیین فرصت های سرمایه گذاری کیش را در جذب گردشگر و سرمایه گذار موثر دانست و افزود : ماموریت های ترسیم شده برای کیش بدون فعالیت رسانه های حرفه ای بطور کامل محقق نمی شود.

سرهنگ حسن صنعتکاران روز سه شنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر کیش ضمن بازدید از تحریریه و آشنایی با چگونگی تولید و انتشار اخبار ،از این رسانه و خبرنگاران آن برای حضور پررنگ در برنامه ها و فعالیت بی وقفه برای انتشار اخبار به موقع قدردانی کرد .
وی رسانه ها را موتور محرکه توسعه و پیشرفت برشمرد و افزود: اگر رونق و آبادانی و همچنین ضعف ها و مشکلات در نقطه ای پنهان شود حرکت به سمت آبادانی و توسعه رخ نمی دهد ، این توسعه و رونق با اطلاع رسانی صحیح و با تلاش رسانه ها و به صورت حرفه ای محقق می شود .
سرهنگ صنعتکاران اظهار کرد: هر جا غفلت از اطلاع رسانی و نقد منصفانه از عملکردها صورت گرفته پیشرفتی حاصل نشده و هر جا که مسائل بازگو و شفاف سازی صورت گرفت رسانه رسالت جهاد گونه خود را به درستی انجام داده و با موفقیت همراه می شود .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش گفت : خداوند هم برای تبیین رسالت خود از رسانه یعنی کتاب آسمانی بهره گرفته ،بشر قرن هاست از این چراغ هدایت برای انتخاب راه درست بهره مند شده است .
وی با تاکید بر اینکه رسانه های جزیره کیش باید به سمت حرفه ای و تخصصی شدن پیش بروند افزود : به رغم نیروی انسانی کم، خوشبختانه ایرنا در طی این سالها به صورت حرفه ای به وظیفه خود عمل کرده است .
سرهنگ صنعتکاران وجود رسانه های حرفه ای را در معرفی ظرفیت های اقتصادی و گردشگری کیش به داخل و به ویژه خارج از کشور موثر خواند و گفت : انتشار اخبار ،اطلاع رسانی صحیح و تبیین فرصت های سرمایه گذاری کیش در جذب گردشگر و سرمایه گذار تاثیر بسزایی دارد.
وی گفت : به دلیل تبلیغات گسترده ای که برخی کشورها همچون دبی از نقاط گردشگری و ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری خود می کنند شاید بیشتر مردم با این مناطق نسبت به ظرفیت ها داخلی کشور بیشتر آشنا باشند که این امر ناشی از تبلیغات و اطلاع رسانی کم و حرفه ای رسانه های داخلی است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با بیان اینکه مسئولان نیز باید ارتباط بهتری با رسانه ها داشته باشند اظهار کرد : تحقق ماموریت های ترسیم شده برای کیش به ویژه در حوزه گردشگری بدون حضور رسانه های حرفه ای بطور کامل محقق نخواهد شد .
سرهنگ صنعتکاران با تاکید بر اینکه رسانه های حرفه ای همچون ایرنا باید از به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری مورد حمایت بیشتر مسئولان قرار بگیرند اظهار کرد: حمایت ،تعامل و پشتیبانی از رسانه ، مسئولان یک منطقه را در تحقق اهدافشان یاری خواهد کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش ،خبرگزاری جمهوری اسلامی را رسانه ای معتبر در داخل و آنسوی مرزها و زبان گویای نظام خواند و افزود : به رغم مشکلات موجود ، این رسانه با داشتن روحیه جهادی و تفکر اعتقادی و هر نوع گرایش به رسالت خود به درستی عمل کرده و به بیان واقعیت ها می پردازد .
وی رسالت ایرنا را فراجناحی، فرا سازمانی و فارغ از هر نوع جانبداری عنوان کرد و گفت : این رسانه باید اهداف کلان انقلاب و نظام را مد نظر داشته و زبان گویای نظام باشد نه یک جریان یا گروه خاص .
صتعتکاران با تاکید بر اینکه ساختن شاکله یک خبر گاه از ساختن یک ساختمان هم مشکل تر است اظهار کرد : دوری از جریان های خاص فکری و سیاسی ، پرهیز از طرفداری از یک حزب و گروه خاص ، درست نویسی ، انعکاس واقعیت کار دشواری است ، این مولفه ها در کنار هم می تواند اعتماد مخاطب را جلب کند ، از دست دادن اعتماد شاکله اصلی یک رسانه از هم می پاشد .
امیر برزی رئیس دفتر نمایندگی کیش نیز به ارائه گزارشی از فعالیت های این رسانه در سراسر کشور و جزیره کیش پرداخت .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.