رانندگان در شبهای محرم به لباسهای تیره عزاداران توجه کنند

 رئیس پلیس راهور کیش از رانندگان وسائل نقلیه خواست تا ضمن رعایت قوانین و رانندگی با سرعت مطمئن به لباسهای تیره عزادارن در شبهای محرم دقت بیشتری داشته باشند.

سرگرد رضا سخایی روز شنبه در مورد رعایت قوانین رانندگی از سوی رانندگان وسائل نقلیه در شب های محرم و روزهای عاشورا و تاسوعای حسینی گفت : رانندگان در این ایام که متفاوت از روزهای دیگر است باید قوانین راهنمایی و رانندگی را بیشتر رعایت کنند .
وی افزود : رانندگان به ویژه در شب به علائم دسته های عزاداری و همچنین نسبت به کم کردن سرعت خود در خیابان ها در این ایام توجه داشته باشند و در صورت نیاز توقف کنند تا دسته های عزاداری به صورت کامل از خیابان عبور کنند.
سرگرد سخایی تاکید کرد :عزاداران نیز به ویژه در شب و در حین عبور از خیابان و به دلیل استفاده از لباس های تیره دقت لازم را داشته باشند و تا حد ممکن از محل عابران پیاده عبور کنند.
این مقام مسئول در نیروی انتظامی کیش گفت : والدین در هنگام برگزاری مراسم کودکان را به حال خود رها نکنند و مراقب آنها باشند ، هم کودکانی که در بین دسته ها وگروهها شرکت دارند و هم کودکانی که همراه والدین یا به تنهایی، برای تماشا آمده اند.
سخایی تاکید کرد : خانواده ها در این شب های عزاداری بیشتر از قبل مراقبت کنند تا سانحه ای ناگوار رخ ندهد.
وی ازمسئولان دسته ها و هیات ها خواست ایمنی کامل را در نظر گرفته و برای جلوگیری از بروز حوادث ، ابتدا و انتهای دسته ها از سیستم های روشنایی استفاده کنند.
رئیس پلیس راهور کیش توصیه کرد که مردم در این ایام برای جلوگیری از هر گونه شلوغی و ازدحام ، از آوردن خودروهای شخصی خودداری و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.
کیش با داشتن 43 هیات مذهبی هر ساله ایام محرم را به صورت ویژه ای برگزار می کند به طوری که سالانه تعدادی از گردشگران برای ثبت لحظات ناب عاشقی به این جزیره سفر می کنند.
جزیره کیش با 91 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان واقع شده است.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید می کنند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.

تبلیغات