دعوت دكتر مونسان از ساكنان جزيره كيش براي مشاركت فعال در طرح سر شماري اينترنتي نفوس و مسكن

 مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش از تمامي ساكنان جزيره كيش دعوت كرد تا در طرح ملي سر شماري اينترنتي نفوس و مسكن سال 95 مشاركت فعال داشته باشند

در اين پيام آمده است:
سپاس خداوندي را كه با الطاف بيكرانش همواره ملت فهيم و صبور كشورمان را در مسير حفظ اقتدار و عزت ايران اسلامي ياري رسانده است.
طرح سرشماري اينترنتي نفوس و مسكن سال 95 در سراسر كشور طرحي ملي است كه موفقيت آن بعنوان يك تجربه ارزشمند ملي، ضمن اينكه مهر تاييدي بر عزم و همت ايرانيان براي مشاركت فعال در برنامه هاي كشوري و همدلي آنان با دولتمردان و مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران خواهد بود، تجميع اطلاعات دقيق و مستند را در كوتاه ترين زمان ممكن و با كمترين هزينه و بهره وري از منابع انساني امكان پذير مي سازد.
با توجه به تاكيد رهبر معظم انقلاب بر ضررورت وجود آمار و اطلاعات دقیق از وضعیت تولید داخل و بنگاه‌های تولیدی و نیازهای آنها در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و اهميت دسترسي مسئولان و تصمیم‌گیران کشور به آمار دقيق برای برنامه‌ ریزی در خصوص منابع و نیازهای متنوع و گسترده‌ی کشور، تمامي هموطنان در هر گوشه و كنار ايران اسلامي مي بايست در اجراي موفق و بهينه اين طرح ارزشمند مشاركت فعال و مسئولانه داشته باشند.
در جزيره كيش كه به عنوان پايلوت اجراي طرح دولت الكترونيك، زير ساخت هاي بسيار مناسبي فراهم شده است، انتظار مي رود تا با همدلي مسئولانه ساكنان و تعامل همه دستگاههاي اجرايي و نهادها، شاهد مشاركت حداكثري در اجراي مطلوب طرح سرشماري نفوس و مسكن باشيم.
اميد است به مدد دقت و همياري ساكنان كيش، در اين منطقه آزاد تصوير بي نظير و ماندگاري از عزم و همت ساحل نشينان در حمايت از طرح هاي ملي خلق شود، به گونه اي كه جزيره كيش در اين مهم نيز سرآمد ساير شهرهاي كشور باشد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.