آب هاي جنوب کشور را براي مجرمان ناامن مي کنيم

 فرمانده انتظامي و پايگاه درياباني كيش، گفت: به هيچ عنوان آب هاي سرزميني حوزه استحفاظي كيش نبايد براي متخلفين و مجرمان امن باشد.

 سرهنگ "رحيم جهانبخش"  در حاشيه بازديد از ناوگروه شناوري پاسگاه مرزي دريايي هندورابي ، گفت: هدف نهايي تشكيل فرماندهي مرزباني و درياباني در استان هاي مرزي كشور، تامين امنيت پايدار مرزهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.
فرمانده انتظامي و پايگاه درياباني كيش، با بيان اينكه فرماندهي مرزباني سازماني است كه هر مامور آن در هر نقطه از كشور به مثابه يك يگان عمل مي كند، گفت: تك تك مرزبانان در سرتاسر نوار مرزي همانند دژهاي مستحكم از تماميت ارضي كشور دفاع مي كنند.
وي با اشاره به وظايف مرزباني و انسان محور بودن اين نهاد، گفت: حفظ و كنترل از مرز و علائم مرزي، استيفاي حقوق دولت و مرزنشينان و اجراي قراردادها و پروتكل هاي مرزي از وظايف قانوني فرماندهي مرزباني و درياباني نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران است لذا در اين مسير بايستي معاونت آموزش و عمليات آمادگي لازم را در كاركنان براي اجراي ماموريت ها فراهم آورد.
سرهنگ جهانبخش بر امر آموزش و اجراي طرح هاي عملياتي در آب هاي سرزميني و برنامه ريزي هدفمند تاكيد كرد و گفت: به هيچ عنوان آب هاي سرزميني حوزه استحفاظي كيش نبايد براي متخلفين و مجرمان امن باشد، اين وظيفه دريابانان است كه با حضور مقتدرانه خود در راستاي تامين نظم و امنيت كوشا باشند

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.