بسیج از عمق فرهنگ غنی اسلامی ریشه گرفته است

 فرمانده نیروی انتظامی کیش با بیان اینکه بسیج از عمق فرهنگ غنی اسلامی ایران ریشه گرفته است افزود : تمسک به آن یعنی تزریق خون در رگ ها و زدودن غبار و تیرگی از چهره بی بدیل فرهنگ ایرانی است .

 سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی ویژه کیش در دیدار با سرگرد ابراهیم خادمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش به نقش و جایگاه تفکر بسیج اشاره کرد و گفت : بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی ها و دلاور مردی های خود توانست از این امتحان با سربلندی بیرون آید و در در عرصه سازندگی و آبادانی نیز چرخ های رشد و توسعه را با تمام توان به حرکت در آورد.
وی با بیان اینکه تفکر بسیجی ایده آل ها را می سازد اظهار کرد : این تفکر در جامعه ما شکل گرفته و هرچه داریم در سایه تفکر بسیجی بدست آمده است .
فرمانده نیروی انتظامی کیش با تاکید بر اینکه در عرصه تهاجم فرهنگی،تنها راه دفاع زیر چتر این شجره طیبه شکل گرفته است گفت : بسیج از عمق فرهنگ غنی اسلامی ایران ریشه گرفته و تمسک به آن یعنی تزریق خون در رگ ها و زدودن غبار و تیرگی از چهره بی بدیل فرهنگ ایرانی است .
سرهنگ جهانبخش تصریح کرد : ریشه و حیات انسجام اجتماعی در تفکر بسیجی است و ملت ایران شایسته داشتن بهترین ها هستند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش نیز در این دیدار گفت: نیروی انتظامی با تفکر بسیجی وظایف و ماموریت های خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده است و بدون این تفکر نیروی انتظامی نمی توانست امنیت و آرامش موجود را به مردم هدیه کند.
سرگرد ابراهیم خادمی زاده با بیان اینکه در بیشتر حوزه های ماموریتی بسیج و نیروی انتظامی دوشادوش هم قرار دارند اظهار کرد : با تفکر بسیجی و هم افزایی اهداف و آرمان های امام راحل و انقلاب تحقق می یابد و این همراهی ها نیز در جزیره کیش ادامه خواهد داشت .
فرمانده انتظامی ویژه کیش به همراه رئیس عقیدتی سیاسی و رئیس حفاظت اطلاعات و جمعی از معاونان خود عصر شنبه با سرگرد 'ابراهیم خادمی زاده' فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش دیدار و گفت وگو کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.