جشنواره ایده های پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی برگزار می شود

 جشنواره ایده ها و فرصت ها با هدف دستیابی به طرح ها و ایده های پیشگیرانه با مشارکت جوانان خلاق و علاقه مند برای دومین سال متوالی با محوریت چهار آسیب عمده اجتماعی؛ اعتیاد، طلاق، سرقت و کلاهبرداری اینترنتی برگزار می شود.

 این جشنواره در دو سطح منطقه ای و ملی برگزار می شود و استان های البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی به عنوان دبیرخانه های برگزار کننده سطح منطقه ای جشنواره هستند.
علاقه مندان می توانند ایده های خود را در قالب های نرم افزارهای رایانه ای، نرم افزارهای تلفن همراه و بازی های رایانه ای ارسال کنند .
مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این زمینه گفت‌: ترویج فرهنگ پیشگیری در میان متخصصان و تولیدکنندگان حوزه های نرم افزار،ایجاد هم افزایی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی، ترویج کارآفرینی اجتماعی، تشویق تولیدکنندگان و برنامه نویسان حرفه ای و آماتور در سراسر کشور به تولید آثار مرتبط با پیشگیری، جلب توجه سرمایه گذاران به ایده های ارائه شده، توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت، امکان ارتباط بین افراد خلاق، ایده پرداز و تولید کننده با نهادهای حاکمیتی و غیردولتی برای استفاده از تولیدات نوین رسانه ای از اهداف برگزاری این جشنواره است.
مهدی جعفری افزود‌: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره از 18 آبان می توانند با مراجعه به نشانی الکترونیکی shareidea.scpd.ir در این جشنواره حضور پیدا کنند .
وی گفت: ایده های برگزیده در این جشنواره به مراکز دانش بنیان معرفی خواهد شد و مرحله ملی این جشنواره بهمن ماه در جزیره کیش برگزار می شود

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.