داعش ثمره جدا کردن قران از اهل بیت (ع) است

 استاد حوزه علمیه گفت: زمانی که اهل بیت (ع) را از کتاب قران جدا کنیم داعشی بوجود می آید که مجسمه شرارت ، شیطنت، بی منطقی، بی عاطفه و خشونت است .

 'آیت الله محی الدین حائری شیرازی ' که به مناسبت اربعین حسینی به جزیره کیش سفر کرده یکشنبه شب در سخنانی در مسجد خاتم‌الانبیا (ص) به حضور 23 میلیونی زائران و عاشقان زیارت امام حسین (ع) در کربلا اشاره کرد و افزود: این حضور نتیجه قیام کربلا است و عشق واقعی به اهل بیت(ع) است .
وی به اسلام و قرآن اهل بیت(ع) و مقاومت‌ های جمهوری اسلامی ، حزب الله لبنان، سوریه، عراق و یمن اشاره کرد و گفت : قران و اهل بیت (ع) جدا نشدنی هستند و اگر قرآن را از اهل بیت (ع) گرفتند دیگر کتاب هدایت نیست و اگر اهل بیت(ع) را از قرآن بگیرند مفهوم آن را اشتباه درک می کنند.
آیت الله حائری شیرازی تصریح کرد: دشمنان بیش از 50 سال است که تلاش می کنند تا نور انقلاب را خاموش کنند ، این نور یک جلوه جلال و یک جلوه جمال دارد که جلال آن یعنی همین مقاومتها و ابهت و جمال نیزهمین محبتی است که میزبان و میهمان در اربعین به هم می کنند .
این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه خداوند کتاب قرآن و معلم را با هم فرستاده اما برخی فقط کتاب را قبول دارند تصریح کرد: زمانی که کتاب از معلم جدا شود مفهوم درست آن بیان نمی شود.
عزاداری و سوگواری بخش دیگر مراسم اربعین حسینی بود که با حضور مردم مومن جزیره کیش در مسجد خاتم الانبیا (ص) برگزار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.