ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان در اولویت برنامه ای کمیته امداد کیش است

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش گفت : رصد مشکلات نیازمندان تحت پوشش این کمیته و ایجاد کارگاه های آموزشی و اشتغال پایدار برای مددجویان در اولویت برنامه ها ی این مجموعه است .

امیرمسعود سالکی روز چهارشنبه در مورد اولویت های برنامه ای این نهاد در کیش گفت : فعالیت های خوبی در کیش برای حل مشکل نیازمندان انجام شده است ،تلاش ما این است در بحث ایتام سرمایه گذاری کنیم و با بررسی مشکلات از صفر تا صد خانواده های تحت پوشش درصدد رفع آنها بر آئیم .
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش تصریح کرد تلاش ما جذب مشارکت های مردمی برای رفع مشکلات نیازمندان است.
وی با تاکید بر اینکه کار کمیته امداد تنها رسیدگی به فقرا نیست اظهارکرد : نگاه امداد در کل به جزیره کیش کلان است ، کیش اقتصاد کشور را حمایت می کند .
سالکی افزود : وظیفه ما این است که بتوانیم پس از حل مشکلات نیازمندان کیش از ظرفیت های این جزیره برای رفع مشکلات سایر مناطق استان با محوریت کیش بهره بگیریم .
وی اظهار کرد : یکی از راه های حل مشکلات نیازمندان خود اشتغالی است که در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد کشور و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد به امضا رسیده است که امیدواریم با ایجاد کارگاه های آموزشی و همچنین آموزش های جدید بتوانیم اشتغال پایدار ایجاد کنیم .
رئیس جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش با قدردانی از کمک های مردمی افزود : این کمک ها بخشی ازنیازهای محرومان در زمینه های درمان، مسکن، اشتغال، امور فرهنگی و جهیزیه را تامین می کند و کمیته امداد با جمع آوری این کمک ها نیاز این خانواده ها را برطرف می سازد .
وی با تاکید بر اینکه هم اکنون 73 خانوار تحت پوشش این کمیته قرار دارند ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در آینده کیش را جزیره ای بدون نیازمند معرفی کنیم .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.