گردهمایی بزرگ بسیجیان مدافع حرم در کیش

 اجتماع بزرگ بسیجیان مدافع حرم با حضور سردار سرلشکر پاسدار یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در مجموعه ورزشی المپیک کیش برگزار شد.

 جمعی از بسیجیان غیور و جان برکف جزیره کیش امروز شنبه با برگزاری تجمعی بزرگ، وحدت و قدرت مثال زدنی خود را به رخ دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشیدند.
دلاوران بسیجی کیش در این تجمع آمدند تا بگویند که همراه و همپای ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع می کنند و پیرو راه شهدایی هستند که جان خود را در دفاع از این مرز و بوم تقدیم کشور کرده اند.
در این مراسم بسیجیان جزیره کیش با فریاد 'لبیک یا حسین' ، 'لبیک یا خامنه ای ' یکبار دیگر حمایت خود را از دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن جنایات استکبار جهانی و ایادی آن را در کشتار مردم بیگناه عراق ،سوریه و یمن محکوم کردند.
اجرای حرکات و نمایش آمادگی دفاعی توسط نیروهای واکنش سریع بسیج و ادای احترام مسئولان حاضر در مراسم به مقام شامخ شهدای انقلاب بخش دیگر این مراسم بود.
در پایان این مراسم از خانواده شهدا با اهدا لوح قدردانی شد .
به گزارش ایرنا ، تجمع بزرگ بسیجیان مدافع حرم با حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ، مدیر عامل منطقه آزاد کیش ، معاونت عملیات سپاه امام سجاد (ع)، فرماندهان نظامی و انتظامی ،امام جمعه کیش، دانش آموزان بسیجی و خانواده شهدا برگزار شد.
30 آبان تا ششم آذر ماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.

تبلیغات