کشف 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در کیش

 فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از کشف 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق و توقیف یک فروند شناور توسط دریابانان این جزیره خبر داد.

سرهنگ 'رحیم جهانبخش' در این زمینه گفت : اقدامات و ماموریت های پلیس کیش در مقابله با هرگونه قاچاق کالا، پیش زمینه اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب در تحقق حمایت از کار و تولید ملی است.
وی افزود: در راستای مبارزه قاطع با قاچاق کالا، دریابانان این جزیره موفق شدند با اجرای عملیاتی دقیق و برنامه‌ریزی شده پس از توقیف یک فروند لنج باری که از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر غیرتخصصی در استان های جنوب ایران در حال حرکت بود ، بیش از 30 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق را کشف کنند.
فرمانده انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این لنج، 588 دستگاه لپ تاپ ، 158 دستگاه ماشین ظرفشویی ، 235دستگاه تلویزیون ، 46 تن برنج ، 30 هزار عدد انواع نوشیدنی با مارک های مختلف ، 130 حلقه لاستیک ، 52 قطعه لوازم یدکی خودرو ( گیربکس ، درب ، سپر ، کاپوت )را کشف کنند .
دو دستگاه موتور قایق، 45 کارتن لوازم آرایشی بهداشتی ، هزار کیلوگرم پوشاک، یک دستگاه سونوگرافی ، دو تن میوه شاه بلوط ، لوازم جانبی موبایل ، 10 کارتن فیلتر دستگاه تصفیه آب ،12 کارتن لامپ دستگاه ، 500 دستگاه پلی استیشن ، 300 کیلوگرم چای و 500 لیتر روغن خوراکی از دیگر کالای های کشف شده از این لنج بود که سرهنگ جهانبخش بدان اشاره کرد.
وی با بیان اینکه قاچاق کالا در مسیرهای غیرقانونی باعث انحراف سرمایه ها از مسیر اصلی و در نهایت کاهش تولید ملی، درآمد سرانه و گسترش فقر و بیکاری در جامعه خواهد شد، اظهار کرد : طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوعه در طول سال ادامه خواهد داشت و برخورد قاطع با قاچاق کالا و مفاسد اقتصادی از اولویت های مهم پلیس کیش خواهد بود.
فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با قدردانی از همکاری خوب بومیان و مرزنشینان غیور منطقه با دریابانان گفت : دریابانان این فرماندهی با هوشیاری و بیداری کامل بصورت شبانه روزی از مرزهای ساحلی و آبی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حراست و پاسداری کرده و با هرگونه قاچاق کالا و مواد مخدر به شدت و بدون اغماض برخورد خواهند کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.