توان و اقتدار بسیج در رزمایش الی بیت المقدس به نمایش درآمد

 رزمایش گردان الی بیت المقدس به منظور نمایش اقتدار و توان رزمی و آمادگی لازم برای تهدیدهای پیش رو در منطقه باغو جزیره کیش برگزار شد.

 فرمانده بسیج سپاه کیش امروز جمعه پیش از آغاز مانور گردان 'الی بیت المقدس ' گفت : این رزمایش به منظور نمایش اقتدار و توان رزمی ،ارتقاء سطح دانش نظامی ،آمادگی لازم برای تهدیدهای پیش رو در همه زمینه ها بویژه دفاعی و امنیتی و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب وامام و شهدا و ولایت برگزار شد .
سرگرد ابراهیم خادمی زاده افزود: امروز بسیج پدیده ای پویا و همیشه در صحنه است و در میدان های مختلف نظامی ،فرهنگی ،اقتصادی ،سازندگی و محرومیت زدایی، علمی ، اجتماعی ، اعتقادی و امنیتی حضوری درخشان در کارنامه خود دارد.
وی اظهار کرد : یکی از موفقیت های بسیج حضور در عرصه نظامی و دفاعی بوده است که از ابتدای انقلاب اسلامی و در دوران 8 سال دفاع مقدس آن را شاهدیم و امروز نیز این حضور در قامت مدافعان حرم و حریم انقلاب اسلامی به اثبات رسیده است .
سرگرد خادمی زاده تصریح کرد : تفکر بسیجی امروز به عنوان تفکری پویا و بالنده و پیشرو در عرصه های ملی و بین المللی است .
به گزارش ایرنا ، فرمانده بسیج سپاه کیش گفت :امروز کشورهای مظلوم از جمله کشورهای سوریه ،عراق،یمن ،فلسطین ،لبنان وسایر کشورها تنها راه استقلال و مقابله با استکبار و جریان های تروریستی را بهره گیری از الگوی اسلامی ایرانی بسیج می دانند .
وی افزود : امام راحل با هوشیاری و بینش عمیق خود فرمان تشکیل بسیج را با توجه به نیاز انقلاب اسلامی و جهان اسلام صادر کردند و امروز رهبر معظم انقلاب و دیگر مسئولان لشکری و کشوری نیز اهمیت موضوع را به خوبی درک کرده و از بسیج پشتیبانی و حمایت لازم را می کنند .
این مقام نظامی با بیان اینکه این رزمایش در منطقه ساحلی با عنوان 'مدافعان حرم ' برگزار شد افزود : نیروهای بسیج از صبح روز پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا و حضور در مزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا و امام راحل برای انجام رزمایش الی بیت المقدس به سمت اردوگاه حرکت کردند.
فرمانده سپاه ناحیه کیش افزود: برگزاری کلاسهای آموزشی برای مقابله با تهدید های احتمالی دشمن ، عملیات دفاع از کوی و برزن،هلی برن و ضد هلی برن،مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات و کلاس های فرهنگی و اعتقادی و بصیرتی از جمله برنامه های تدارک دیده شده در کنار این رزمایش بود.
وی با بیان اینکه پنجشنبه شب رزم شبانه را در اردوگاه برگزار کردیم افزود : اجرای مانور هلی برن و ضد هلی برن ،ایجاد دیواره انسانی ، اجرای نمایشی حرکات رزمی و دفاعی نیروهای واکنش سریع و احترام به مقام شامخ شهدا توسط مسئولان از دیگر بخش های این رزمایش بود.
رزمایش گردان الی بیت المقدس روزهای 18 و 19 آذر ماه با آمادگی کامل نیروهای بسیج در منطقه باغو جزیره کیش برگزار شد .
دومین روز و مرحله اصلی رزمایش الی بیت المقدس با حضور حجت الاسلام حسن علیدادی امام جمعه کیش ،امام جمعه اهل سنت، فرماندهان نظامی و انتظامی ، تعدادی از معاونان منطقه آزاد کیش ، مسئولان ادارات و نیروهای بسیجی برگزار شد .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.