برگزاری جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته درجزیره مرجانی کیش

 رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان از برگزاری جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته در هفتم و هشتم بهمن ماه در در پارک علم و فناوری جزیره مرجانی کیش خبرداد.

 عباس قوام رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به اینکه تجاری سازی فناوری های پیشرفته جز وظایف اصلی پارک های علم و فناوری است؛ گفت: جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته در هفتم و هشتم بهمن ماه از سوی پارک علم و فناوری در جزیره مرجانی کیش و با حضور جمعی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار می شود.
وی افزود: پارک علم و فناوری استان کرمان از سال گذشته با افتتاح مرکز مبادلات تجاری فناوری پیشرفته و برگزاری جشنواره های تجاری سازی در حوزه تجاری سازی محصولات شرکت ها در پارک های کشور فعالیت موثری کرده است.
رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد: شناسایی ایده های برتر و معرفی آن ها به سرمایه گذاران، جهت دهی به ایده ها، تبدیل دانش به ثروت و تقویت و بارور کردن بنیه دانش در زمینه کارآفرینی از مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.
قوام با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت بازاریابی فناوری های پیشرفته و نمایشگاه جانبی معرفی فناوری های پیشرفته گفت: ترویج فرهنگ پسندیده وقف فناوری از دیگر مواردی است که در این جشنواره با برگزاری کارگاه آموزشی در خصوص ارتقا فرهنگ وقف فناوری مطرح می شود.
استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره در توسعه تجاری سازی فناوری های پیشرفته استان گفت: حضور سایر دستگاه های استان در این جشنواره در توسعه اقتصاد مقاومتی موثر خواهد بود

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.