هفتمین نمایشگاه شهرایده آل 27 تا 30 آذر در کیش برگزار می شود

 رئیس ستاد برگزاری هفتمین نمایشگاه و همایش شهر ایده آل با اعلام برگزاری این رویداد از 27 تا 30 آذر ماه در کیش گفت: ارائه آخرین دستاوردهای حوزه مدیریت شهری و ایجاد بستر مناسب جهت هم افزایی علمی از اهداف برگزاری این رویداد است.

مهدی عاطفی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا هدف از برپایی این رویداد را ایجاد بستر مناسب جهت هم افزایی علمی در حرکت به سمت شهر ایده آل عنوان کرد.
وی افزود: ارتقاء سطح دانش کیفی نزد مدیران شهری در زمینه تفکر ایده آل، تعامل بین عرضه کنندگان تجهیزات، خدمات و فناوری مورد نیاز، کمک به توسعه فروش عرضه کنندگان ارتقای مدیریت شهری، ارائه الگو شهر های ایده آل، انتقال فناوری روز دنیا و دانش در حوزه مدیریت شهری از دیگر اهداف این رویداد است.
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه فعالان اقتصادی حوزه مدیریت و خدمات شهری در80 غرفه در فضایی به وسعت 12 هزار متر مریع علاوه بر ارائه آخرین تولیدات و دستاوردهای خود به تبادل اطلاعات و دانش و فناوری می پردازند.
عاطفی افزود: از نکات قابل توجه این دوره، حضور فعال پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان حوزه مدیریت شهری است.
رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه فرصتی مناسب برای توسعه همه جانبه شهرهای کشور است و سرمایه گذاران حوزه شهری می توانند طرح های مختلف شهری که نیازمند به سرمایه گذاری است را بررسی کنند.
وی گفت: شرکت کنندگان در نمایشگاه آخرین دستاورها و تولیدات خود را در حوزه های مبلمان شهری، حمل و نقل و ترافیک، مدیریت و خدمات شهری،راه و شهرسازی، آتش نشانی ،فضای سبز، روشنایی و نور پردازی، تبلیغات شهری و زیبا سازی، فناوری اطلاعات و بازیافت و تبدیل مواد را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.
عاطفی در مورد همایش دو روزه شهر ایده آل گفت: این نمایشگاه روزهای 28 و 29 آذر ماه همزمان با میلاد پیامبراکرم (ص) با حضور مسئولان کشوری، شهرداران و اعضای شورای شهر در مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می شود و مدیریت بحران، مدیریت یکپارچه شهری، فضای سبز، پسماند، سرمایه گذاری در گردشگری و شهر هوشمند مهمترین محورهای برگزاری این همایش است.
وی در مورد میهمانان دعوت شده برای افتتاح این همایش و نمایشگاه نیز گفت: معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، رئیس شورای عالی استانها و شورای شهر تهران، معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ،معاون سازمان میراث فرهنگی و شهرداران برخی کلان شهرها همچون تبریز ، اصفهان و کرج از مسئولان دعوت شده به این همایش هستند.
وی اضافه کرد: در حاشیه همایش شهر ایده آل، نشست تخصصی مدیران عامل سازمانهای مدیریت پسماند شهرداریهای کشور در روز 29 آذر ماه برگزار خواهد شد.
این نمایشگاه از 27 تا 30 آذر ماه طی چهار روز از ساعت 18 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش پذیرای بازدید کنندگان است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.