رئیس پلیس فتا فرمانده انتظامی ویژه كیش گفت: نظارت بر فعالیت سایبری فرزندان یک ضرورت است که باید از سوی والدین صورت گیرد.  

رئیس پلیس فتا فرمانده انتظامی ویژه كیش گفت: نظارت بر فعالیت سایبری فرزندان یک ضرورت است که باید از سوی والدین صورت گیرد.  

سرهنگ دوم ‌اباذر محرمی‌ در جمع حاضرین خانه فرهنگ و هنر لبخند کیش گفت: آشنایی افراد جامعه با فضای مجازی و تهدیدهای آن سبب خواهد شد فرصت ارتکاب بسیاری از جرایم از افراد سود جو سلب شود.
 
وی در ابتدای این برنامه اقدام به تشریح ماموریت‌های پلیس فتا و انواع شبکه‌های اجتماعی کرد و افزود: اینترنت برای تمامی قشرهای جامعه و برای تمامی رده‌های سنی می‌تواند مفید باشد به شرطی که نظارت و مراقبت کافی وجود داشته باشد.
 
سرهنگ محرمی‌ خاطر‌نشان کرد‌: ‌با توجه به تهدیدات و خطرات فضای مجازی و همچنین عدم آگاهی بسیاری از كاربران‌، خواست قبل از ورود به فضای مجازی نسبت به كسب آموزش و مهارت لازم اهتمام داشته باشند.
 
این مقام مسئول در پلیس سایبری در ادامه در خصوص امنیت کاربران در شبکه‌های اجتماعی‌، حفاظت کودکان و نظارت والدین بر فعالیت‌های آنها در فضای مجازی‌، حفظ حریم خصوصی کاربران و احترام به قوانین موضوعه کشور در عدم ارسال محتوای مجرمانه، عواقب ناشی از قرار دادن اطلاعات شخصی در سایت‌ها، وبلاگ‌ها و صفحات اجتماعی و عدم مزاحمت و توهین در این فضا‌ توضیحاتی را برای افراد  حاضر در جلسه ارائه کرد.
 
شایان ذکر است این جلسه در جمع متقاضیان دریافت کارت کیشوندی‌، برگزار گردید.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.