واحدهای دوچرخه سوارپلیس برای تامین نظم و امنیت راه اندازی شده است

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کیش گفت : واحدهای دوچرخه سوار پلیس به منظور تامین نظم و امنیت سواحل و اماکن تفریحی در کیش راه اندازی شده است .

سرگرد یونس شعبانیان روز پنجشنبه در مورد فعالیت این واحدها اظهار کرد :از آنجا که یکی از بهترین ورزشها و تفریحات در کیش از نظر ساکنان و گردشگران دوچرخه سواری است و با توجه به فرهنگ زیبای ترافیک در جزیره ،در راستای ارج نهادن به این فرهنگ ،پلیس کیش اقدام به راه اندازی واحدهای دوچرخه سواری برای تامین نظم و امنیت سواحل کیش و اماکن تفریحی کرده است .
وی با بیان اینکه این واحدها از اواخر سال 95 راه اندای شده است افزود : راه اندازی آن به منظور ارائه خدمت در پیست های دوچرخه و اماکن تفریحی جزیره است .
معاون اجتماعی نیروی انتظامی تعداد دوچرخه سواران پلیس را در قالب 8 گروه 2 نفره در چهار ایستگاه دوچرخه سواری در نقاط مختلف جزیره عنوان کرد و افزود : با بررسی عملکرد این واحدها در ایام تعطیلات نوروز و درصد رضایت مندی شهروندان احتمال دارد در طول سال برای تامین امنیت هر چه بیشتر از این واحدها استفاده شود.
سرگرد شعبانیان با تاکید بر اینکه پلیس همواره در کنار مردم حضور دارد گفت : با توجه به اینکه جزیره کیش یکی از امن ترین شهر های کشور است و تعداد قابل توجه ای از گردشگران در ساعات مختلف شبانه و نیمه های شب نیز از پیست دوچرخه سواری استفاده می کنند تلاش شد تا یا یک برنامه ریزی دقیق پلیس در کنار مردم و با مردم سوار بر دوچرخه در کنار نشاط و آرامش عمومی حضوری فعال داشته باشد .
وی تصریح کرد : در صورت بروز هر گونه نا امنی احتمالی و یا هنجارشکنی پلیس با حضور خود به تامین نظم و امنیت شهروندان کمک می کند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.