تقدیر از تلاشگران نوروزی ناجا/ اهداء لوح به خانواده شهید حاجی میری

 خانواده شهید 'سرهنگ جمال حاجی میری' از فرماندهان نمونه و تلاشگران نیروی انتظامی کیش که بیشترین فعالیت ها را در عرصه تامین نظم و امنیت در تعطیلات نوروز 96 داشتند با اهدا لوح سپاس تقدیر کرد.

سرهنگ رحیم جهانبخش روز سه شنبه درحاشیه تقدیر از تلاشگران نوروزی نیروهای انتظامی در عرصه تامین نظم و امنیت و ارج گذاری به خانواده شهید جمال حاجی میری به نامگذاری امسال با عنوان 'اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال' توسط رهبر معظم انقلاب اشاره کرد وافزود: سال جدید با عطر و بوی شهدای این مرز و بوم همراه و پر از برکت خواهد بود.
وی با بیان اینکه چهار ایستگاه اصلی نیروی انتظامی کیش به نام شهیدان مصطفی احمدی روشن ، نوروزی از مدافعان حرم، هادی خداکرم و سرهنگ جمال حاجی میری نامگذاری شده است اظهارکرد : نام و یاد شهدا برای جزیره کیش مایه خیر و برکت است .
ایستگاه نوروزی پلیس در کشتی یونانی به نام شهید حاجی میری مزین شده بود .
فرمانده انتظامی کیش هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از خانواده شهدا و تلاشهای شبانه روزی جان برکفان ناجا در طرح 20 روزه نوروزی 96 عنوان کرد .
سرهنگ جهانبخش در ادامه به خاطره ای از رشادت های شهید جمال حاجی میری ، نحوه شهادت و سجایای اخلاقی وی اشاره کرد.
فرمانده نیروی انتظامی به پاس تقدیر از مقام شهید حاجی میری لوح سپاسی به خانواده وی تقدیم کرد.
این مراسم با حضور حجت الاسلام نجفی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی ویژه کیش، رئیسان پلیس و فرماندهان انتظامی در ایستگاه کشتی یونانی برگزار شد .
سرهنگ حاجی میری از شهدای تامین نظم و امنیت کشور، در سال 89 در شمال غرب کشور به درجه رفیع شهادت نائل شد .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.