در این جلسه خانم مهدوی کارشناس سلامت روان مرکز توسعه سلامت کیش  با یاد آوری مشکلات و اختلافات موجود در خانواده ها و لزوم ایجاد محیط عاطفی و عاشقانه بین پدر و مادر...

در این جلسه خانم مهدوی کارشناس سلامت روان مرکز توسعه سلامت کیش  با یاد آوری مشکلات و اختلافات موجود در خانواده ها و لزوم ایجاد محیط عاطفی و عاشقانه بین پدر و مادر جهت پرورش فرزندان سالم از نظر روانی و اجتماعی به تفاوتهای زوجین اشاره و راهکارهای مناسب هنگام مواجهه با رفتارهای ناملموس و نامانوس از هر یک از طرفین را برشمرد.
این کارشناس بیان کرد: خانواده سالم و موفق، مجموعه‌ای است که در آن، همه اعضا موفق هستند و همه مناسبات میان افراد آن روال طبیعی و موفق دارد و اعضای این خانواده می‌توانند از قدرت‌های انسانی خود برای مشارکت و تعاون و ارضای نیازهای فردی و جمعی خود استفاده ‌کنند.
وی ، خانواده سالم را به خاک سالمی تشبیه کرد که در آن، افراد رشد سالم دارند و بالغ می‌شوند.
مهدوی افزود: در یک رابطه زناشویی سالم، اتصال و وابستگی تنها از روی نیاز نیست و در این شرایط هر کدام در جهت کامل ‌شدن در حرکت هستند.
گفتنی است درپایان این کارگاه، که با استقبال خوب خانواده های ساکن در پایگاه هوایی کیش برگزار شد ،به سئوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد همچنین در بخش دیگری از این کارگاه پمفلت و بروشور های متناسب با موضوع مطرح شده توزیع شد.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.