طرح ضیافت رمضان با همکاری نیکوکاران

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش گفت : طرح ضیافت رمضان با هدف کمک به نیازمندان با همکاری نیکوکاران در جزیره کیش اجرا می شود.

 مسعود سالکی گفت : ماه رمضان، ماه کرامت و مهربانی فرصتی برای کمک به نیازمندان و حمایت از آنهاست، به همین منظور و برای اینکه همه اقشار جامعه از خوان نعمت الهی برخوردار شوند طرح ضیافت رمضان و تامین سبد مواد غذایی برای اهداء به خانواده های ایتام و نیازمندان کیش با همکاری نیکوکاران در دستور کار قرار دارد .
وی درمورد زمان اجرای این طرح گفت: حدود ۱۰ روز پیش از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ،  طرح پیشواز آغاز شده است و با ورود به ماه مبارک رمضان،این طرح ،ضیافت 'نام گرفت که تا پایان ماه رمضان ادامه دارد .
رئیس کمیته امداد کیش در مورد چگونگی شرکت در این طرح گفت:نيکوکاران علاقه مند می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۳۱۲۴۵۹۰۰۰۰بانک صادرات به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز کنند و یا با تلفن گویای ۳۲۸۸ برای واریز مبالغ نقدی تماس بگیرند .
رئیس کمیته امداد کیش با قدردانی از نیکوکاران گفت : این کمک ها می تواند بخشی ازنیازهای خانواده های نیازمند را برطرف سازد .
سالکی با تاکید بر اینکه هم اکنون ۷۱ خانوار تحت پوشش ، از خدمات و مستمری های این نهاد بهره مند می شود ابراز امیدواری کرد در آینده ، جزيره کیش  به عنوان  جزیره ای بدون نیازمند معرفی شود و با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش ، نيکوکاران ، اصناف و بازاریان و آحاد مردم این تعداد از خانواده های تحت پوشش ، توانمند شده و به خودکفایی برسند

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.