سردار فضلی:دشمنانمان به دنبال ایجاد شکاف و اختلاف در ایران هستند

 جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که دشمنان زمانی بحث شیعه و سنی و درجایی دیگر تفاوت قومیت ها را مطرح می کنند افزود:آنها با این بهانه به دنبال ایجاد اختلاف و شکاف در میان مردم و مسئولان در ایران هستند که باید همه مراقب این دسیسه ها باشیم.

سردار پاسدار علی فضلی شامگاه چهارشنبه در دومین یادواره شهدای مدافع حرم پاسداشت شهید «محمدرضا دهقان » اظهار داشت: مستکبران با تجمیع همه ظرفیت ها ، ناتوی عربی و دست به دست دادند و همه دشمنان تلاش می کنند تا رفتارهای خصمانه بر علیه جمهوری اسلامی را بازآفرینی و تکرار کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ، نه مردم ، نه آئین ، نه دین و نه شجاعت ایرانیان را بر نمی تابند افزود: هزاران شهید همچون شهید دهقان سینه های خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی سپر کردند ، و امروز باید هوشیار و مراقب باشیم که دشمن وحدت ما را نشانه گرفته است.
وی با تاکید بر اینکه مدیون خون شهدا هستیم افزود: اگر شهدا نبودند امروز جزیره امنی به نام جزیره کیش وجود نداشت .
جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز مستضعفین جهان برای دفاع از دین خداوند به خود آمده اند و برای آن لحظه شماری می کنند .
سردار فضلی به آزاد سازی خرمشهر در سال 61 اشاره کرد و گفت :امام راحل در فتح خرمشهر فرمودند « خداوند خرمشهر را آزاد کرد» که اگر عنایت خداوند نبود نمی توانستیم این خطه از میهن اسلامی را به دامان امت اسلامی باز گردانیم .
وی به سقوط خرمشهر در سه دوران از تاریخ کشور اشاره کرد و افزود:در عوض بازپس گیری خرمشهر در دو دوره هرات و سلیمانیه را تحویل دادند اما تنها در دفاع مقدس بود که برای بازپس گیری خرمشهر تصرف شده بدست دشمن بعثی ، در حاکمیت ولی فقیه توانستیم شجاعانه و بدون باج دهی و با توکل به خداوند آن را باز پس بگیریم .
سردار فضلی اظهار داشت: امام راحل در آن دوران فرمودند که « فتح خرمشهر فتح خاک نیست بلکه فتح ارزش های اسلامی است ».
* راهبرد مقاومت برگرفته از الگوی امام راحل است
 وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امام راحل آن روز نوید بیداری مستعضعفین و جهان اسلام را بر زبان جاری کردند و امروز اگر دفاع و مقاومت اسلامی در سوریه،عراق،یمن،بحرین،فلسطین،لبنان غزه صورت می گیرد بر اساس همین استراتژی است.
سردار فضلی افزود: استراتژی امروز مقاومت برگرفته از الگوی امامت و ولی فقیه و بنیانگذار جمهوری اسلامی است .
فرمانده قرارگاه راهیان نور بسیج به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: ایشان فرمودند که سه تهدید کوتاه،میان و بلند مدت پیش رو داریم که کوتاه مدت آن حوادث و شرایط امنیتی است که باید مراقب و هوشیار باشیم.
وی در مورد حمله تروریستی نیروهای تکفیری در تهران نیز گفت : عده ای ناجوانمردانه به دست تکفیری ها به شهادت رسیدند و این هجمه دشمن در تهران بی پاسخ نخواهد ماند.
سردار فضلی به ضربه زدن دشمن از طریق آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: دشمن در تلاش است تا جوانان کشور را بی هویت کند از این رو باید تمام انرژی و امکانات خود را با یکدلی و همدلی برای نجات جوانان بکار بگیریم.
وی به خاطره ای از زمان رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی در سوریه اشاره کرد و گفت: در آن دوران مردم سوریه و دمشق پس از وفات حضرت امام خمینی (ره) و برای حزن و اندوه خود و احترام به آن حضرت پرچم سیاه بر بام خانه های خود افراشته بودند و صدای قران نیزاز هر کوی و برزنی به گوش می رسید که نشان از تاثیر جمهوری اسلامی بر دیگر کشورها داشت .
وی تصریح کرد که عشق بازی و ارادت به حضرت امام خمینی(ره) نه تنها متعلق به مردم شریف ایران بلکه متعلق به همه ملت های جهان است.
دومین یادواره شهدای مدافع حرم چهارشنبه شب از ساعت 21 و 30 دقیقه تا 30 دقیقه بامداد امروز پنجشنبه با همکاری نهاد امام جمعه ، بسیج دانشجویی و همکاری دانشگاه های صنعتی شریف ، جامع علمی کاربردی ، پیام نور و آزاد اسلامی و با حضور مدیرعامل منطقه آزاد کیش ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، روسای دانشگاه ها و ادارات و خانواده شهید محمد رضا دهقان از شهدای مدافع در سالن مینو پردیس صنعتی شریف برگزار شد.
شهید محمدرضا دهقان ‌امیری متولد 26 فروردین ماه سال 74 در تهران بود که در 21 آبان سال 94 در سن 20 سالگی طی عملیاتی مستشاری در العیس حلب سوریه به فیض شهادت نائل آمد .
مزار این شهید در امام زاده علی اکبر چیذر تهران است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.