امام جمعه کیش : انگیزه های لازم برای حضور مدیریت و کادر آموزشی قوی در کیش فراهم شود/وزارت هر چه سریع تر مدیر آموزش و پرورش کیش را معرفی نماید

امام جمعه کیش با بیان اینکه سرپرست آموزش و پرورش از سوی سازمان منطقه آزاد کیش به وزارتخانه معرفی شده است گفت: وزارتخانه باید در معرفی فرد انتخاب شده تعجیل کند زیرا هر روز تعلل ضربه بزرگی به آموزش و پرورش کیش می زند.

حجت الاسلام حسن علیدادی در نشست اصحابه رسانه با موضوع بررسی و رفع مشکلات آموزش و پرورش کیش با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت آموزش و پرورش از مطالبات به حق مردمی است گفت: با توجه به اینکه بیش از ۷ هزار کودک و نوجوان در مدارس کیش در حال تحصیل هستند با احتساب پدر و مادر این دانش آموزان بیش از ۲۱ هزار نفر از جمعیت جزیره کیش به طور مستقیم درگیر این موضوع شده اند و توجه به رفع این معضل از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی با تقدیر از حضور اصحاب رسانه در پیگیری معضلات اجتماعی و دغدغه های مردمی جامعه افزود: این واقعیت که جزیره کیش به عنوان یک ایران کوچک محل سکونت اقوام مختلف ایرانی از تمامی استان های کشور است کار در آموزش و پرورش کیش را دارای موقعیت ویژه ای کرده است لذا کار در آموزش و پرورش کیش نسبت به دیگر شهرهای کشور سخت تر است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه کیش به لحاظ توسعه شهری در جایگاه خوبی قرار دارد اظهار کرد: همزمان و همگام با توسعه دیگر بخش های کیش نیاز است تا آموزش و پرورش که ساختار اصلی هر جامعه است رشد و پویایی لازم را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل جمعیت جوان ساکن در کیش و حضور بسیاری از اساتید، دانشجویان، فرهنگیان و فرهیختگان رشته های مختلف در جزیره توقعات نیز در سطح بالاتری قرار دارد افزود: بسیاری از ساکنان کیش به دلایل عنوان شده به دنبال تحصیل دانش آموزان خود در مدارس با امکانات ویژه هستند و انتظار دارند این امکانات در کیش برای آن ها فراهم شود.

حجت الاسلام علیدادی بیان کرد: تمام آنچه در آموزش و پرورش باید صورت پذیرد نیازمند یک مدیریت و کادر قوی، توانمند و با انگیزه است.

وی تصریح کرد: باید انگیزه های لازم برای حضور مدیریت و کادر آموزشی قوی در کیش فراهم شود.

امام جمعه کیش با اشاره به اینکه همواره یک نقطه مطلوب مورد نظر است افزود: انسان همواره به دنبال کسب ایده آل هاست اگر رچه ایده آل ها با واقعیت همواره فاصله دارد اما باید تمام تلاش در راستای کاهش این فاصله قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: دست یابی به یک آموزش و پرورش ایده آل زمانی ممکن خواهد بود که مثلث وزارتخانه، سازمان و مردم دست به دست داده و مشکلات را حل کنند.

علیدادی با اشاره به اینکه در کیش سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان بزرگترین خیر مدرسه ساز تلاش های زیر ساختی مناسبی را انجام داده است افزود: آنچه سهم سازمان منطقه ازاد کیش بود انجام شده و جزیره کیش دارای سرانه مطلوب و استاندارد آموزشی است اگر چه توزیع سرانه در برخی پایه ها متناسب نیست.

وی تصریح کرد: آنچه از معضلات و مشکلات آموزش و پروررش کیش مشاهده می شود از تعلل و ضعف عملکرد وزارتخانه آموزش و پرورش است.

امام جمعه کیش با بیان اینکه سازمان مدتی است که فردی را به عنوان سرپرست به وزارتخانه معرفی کرده است افزود: وزارتخانه در اعلام سرپرست منتخب تعلل می کند.

وی افزود: بسیاری از مشکلات و معضلاتی که در گذشته نیز وجود داشت با نظارت وزارتخانه به سادگی قابل حل و فصل بود که در این رابطه هم وزارت آموزش و پرورش عملکرد ضعیفی از خود نشان داده است.

نماینده ولی فقیه در کیش تاکید کرد: زیرساخت های آموزشی در کیش آماده است اما مدیری که این کشتی را به ساحل برساند باید در سکان کشتی را به دست گیرد.

وی اظهار کرد: باید مسئولان کسی را که قابلیت و هدف داشته و نقشه ای مناسب برای رسیدن به اهداف عالیه آموزش و پرورش ترسیم کرده باشد در راس هرم آموزشی قرار دهند.

جزیره کیش در میان آب های نیلگون خلیج فارس با جمعیت ۳۷ هزار نفری دارای بیش از ۷ هزار دانش آموز در پایه ها و مقاطع تحصیلی است

نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی نشست خبرنگاران کیش با امام جمعه کیش علیدادی

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.