ارتباط صمیمی مردم سرمایه اجتماعی برای پلیس است

 فرمانده انتظامی کیش با بیان اینکه ما علاقه مندیم تا مردم با نیروی انتظامی ارتباط صمیمی تری داشته باشند؛ افزود : افزایش این ارتباط سرمایه اجتماعی برای پلیس است .

سرهنگ رحیم جهانبخش روز سه شنبه در حاشیه دیدار مردمی 197 اظهار کرد : دیدار چهره به چهره مردم با فرماندهان نیروی انتظامی در ساختار کیش به خوبی طراحی شده و یکی از ویژگی های پلیس منطقه است.
وی با تاکید بر اینکه مردم هرچه بیشتر با پلیس ارتباط نزدیک تر و تنگاتنگی داشته باشند پلیس از محاسن و نواقص کار خود مطلع می شود .
فرمانده انتظامی کیش با بیان اینکه ما علاقه مندیم تا مردم با نیروی انتظامی ارتباط صمیمی تر و دوستانه تری اشته باشند گفت: هر چقدر این رابطه بیشتر باشد آنها بیشتر در جریان خدمات پلیس قرار می گیرند و این خود سرمایه اجتماعی پلیس است .
سرهنگ جهانبخش حضور برخی از مراجعان در جلسات مردمی 197 را قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی کیش عنوان کرد و گفت: تعداد محدودی نیز نسبت به طول زمان مراحل پیگیری پرونده های خود اعتراض داشتند که به تمامی این موضوعات رسیدگی شد.
وی با تاکید بر اینکه در این نشست ها معاونان و روسای پلیس نیز حضور دارند تصریح کرد : برخی از مراجعه کنندگان در مورد توقیف وسایل نقلیه و گواهینامه های خود در خواست هایی داشتند که به تک تک موضوعات رسیدگی و دستورات لازم داده شد .
فرمانده انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه این نشست ها در هفته یک روز و بصورت دائمی در محل سالن اجتماع معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش برگزار می شود گفت: نشست های نیز با مردم بعد از نماز مغرب و عشاء انجام می گیرد که از نزدیک با نظرات و پیشنهادات آنان آشنا می شویم .
سرهنگ جهانبخش از رشد حضور مردم در نشست های 197 خبر داد و گفت : بیشترین مراجعه کنندگان برای قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی مراجعه می کنند .
وی در مورد دائمی کردن محل نشست های 197 نیز اظهار کرد : تلاش داریم تا در نیمه دوم سال جاری محل دائمی برای برگزاری این نشست ها ایجاد کنیم .
تعدادی از مراجعه کنندگان در حاشیه این نشست دلیل حضور خود در دیدار مردمی را قدردانی از عملکرد خوب پلیس کیش در پیگیری پرونده ها و همچنین ارائه برخی پیشنهادات برای عملکرد بهتر پلیس عنوان کردند .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.