توقیف 55 دستگاه انواع موتور شارژی به دنبال اجرای طرح انضباط ترافیکی

 رئیس پلیس راهور کیش گفت : به دنبال اجرای طرح انضباط ترافیکی برخورد با راکبان متخلف موتور شارژی تعداد 55 دستگاه موتور توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سرگرد ایمانی نسب روز جمعه در مورد عمده تخلفات راکبان موتورهای شارژی توقیف شده به ایرنا گفت:نداشتن کلاه ایمنی ، مدارک لازم و همچنین انجام حرکات مخاطره آمیز دلیل اصلی توقیف 55 دستگاه موتور شارژی است .
وی از اجرای طرح ویژه برخورد با رانندگان متخلف در روزهای آینده خبر داد و افزود : نیروهای راهور پلیس با تخلفاتی همچون استفاده از تلفن همراه در زمان رانندگی، نبستن کمربند ایمنی، سرعت و سبقت غیرمجاز، رعایت نکردن حق تقدم در میدان ها ، نداشتن بیمه شخص ثالث، بوق زدن و رعایت نکردن حق تقدم عابران برخورد جدی می کند .
سرگرد ایمانی نسب تاکید کرد : رانندگان علاوه بر رعایت موارد ذکر شده در زمان تغییر مسیر از راهنما استفاده و در هنگام رانندگی بین خطوط برانند .
وی با بیان اینکه جزیره کیش محیط گردشگری امن در همه امور است و برخی حوادث پیش آمده سبب نگرانی تعدادی ازکیشوندان شده است ، افزود: امنیت رانندگی چه از طرف برخی گردشگران که اقدام به اجاره خودرو می کنند ، چه کسانی که با خودرو شخصی وارد کیش می شوند و یا ساکنان جزیره نباید دچار نقصان شود.
رئیس پلیس راهور کیش اظهار کرد :ساکنان جزیره به مقررات راهنمایی و رانندگی اشراف کامل دارند و همانگونه که از قبل به این قوانین احترام می گذاشتند در آینده نیز این رفتار را تقویت خواهند کرد تا فرهنگ خوب ترافیکی و رانندگی در کیش توسط گردشگران به دیگر شهرهای سرزمین اصلی منتقل شود .
سرگرد ایمانی نسب در پایان تاکید کرد: در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان حادثه ساز خودرو آنها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد .
طرح تشدید برخورد با تخلفات رانندگی در کیش از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است و در سال جاری همچنان ادامه دارد و تمامی عوامل پلیس در قالب تیم های محسوس و نامحسوس بطور مستمر و جدی با تخلفات رانندگی در کیش برخورد می کنند.
جزیره کیش با وسعت 91.5 کیلومتر مربع در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده و سالانه پذیرای تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.