امام جمعه کیش :شورای شهر قدرت چانی زنی و تعامل خود را افزایش دهد

 امام جمعه کیش با تاکید بر تعامل شورای شهر با سازمان ها و نهادها گفت : شورای شهر برای رفاه حال مردم و دستیابی به مطالبات آنان باید قدرت چانه زنی و تعامل خود را افزایش دهد.

 حجت الاسلام حسن علیدادی در دیدار با اعضای جدید شورای شهر کیش با تاکید بر استقلال شورا ، تعامل هر چه بیشتر با سازمان ها ، نهادهای مستقر در منطقه آزاد کیش را ضروری دانست .
وی اظهار کرد : شورای شهر نهاد مردمی است و با تمام وجود ازآن حمایت خواهم کرد.
امام جمعه کیش خطاب به اعضای جدید شورای شهر تاکید کرد : باید کاری کنید که شورایی قوی و مستقل داشته باشید چرا که چنین شورایی می تواند مانع وقوع بسیاری از نا بسامانی ها باشد.
حجت الاسلام علیدادی با تاکید بر تعامل شورای شهر با سازمان منطقه آزاد کیش و دیگر نهادها اظهار کرد : شورای شهر برای رفاه حال مردم و دستیابی به مطالبات آنان باید قدرت چانه زنی و تعامل را افزایش دهد.
وی تصریح کرد : شما نماینده مردم هستید ، آنها به شما رای دادند و از شما انتظار دارند در مسیر رشد ، بالندگی و توسعه پایدار جزیره کیش گام بردارید.
در این جلسه اعضای شورای شهر گزارش کوتاهی از روند آغاز بکار شورای پنجم را به اطلاع امام جمعه کیش رساندند.
مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر جزیره کیش روز چهارشنبه با حضور فرماندار ، معاونان فرماندار و مسئولان در فرمانداری بندرلنگه برگزار شد و اعضای هیات رئیسه شورا برای یک سال انتخاب شدند.
عبدالنبی شرفی هنگامی به عنوان رئیس ، بدریه بحرینی نایب رئیس ،ایرج شرف زاده سخنگو ، محمد جاسم پور منشی و محمد طاهری اعضای این شورا هستند.
اعضای شورای شهرکیش در نخستین روز از هفته دولت با حضور در مزار شهدای گمنام کیش در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با آرمان های انقلاب ، امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند .
جزیره کیش در تقسیمات کشوری یکی از بخش های شهرستان بندر لنگه محسوب می شود.
جزیره کیش با 91.5 کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.