دعای روحبخش عرفه در جوار مزار شهدای گمنام  جزیره کیش برگزار شد

 دعای روحبخش عرفه در جوار مزارشهدای گمنام کیش برگزار شد

 همزمان با سراسر کشور دعای روحبخش عرفه عصر روز پنجشنبه در فضایی معنوی در مزار پنج شهید گمنام در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد .

 در نهم ذی الحجه روز عرفه ، ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت (ع) با حضور گسترده در این مراسم معنوی ضمن قرائت دعای ملکوتی عرفه به راز و نیاز با معبود خویش پرداختند و برای ظهور حضرت حجت (عج ) ، رهایی مسلمانان تحت ستم ،رفع مشکلات ،شفای بیماران و سربلندی نظام جمهوری اسلامی دعا کردند.
در این مراسم که با حضور،حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه کیش ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، ائمه جماعات ، مدیران ، مسئولان و مردم در جوار مزار پنج شهید گمنام در مسجد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد ،روحانیان با قرائت دعای عرفه و روضه خوانی حاضران را به فیض معنوی رساندند.
دعای امام حسین (ع) در روز عرفه از بی نظیرترین مناجات ها و دعاهایی است که در صحرای عرفات (در 20کیلومتری مکه) توسط آن حضرت و همراهانش در بیرون خیمه ها خوانده شد.
امام حسین (ع) در روز عرفه سال 60 هجری قمری پس از قرائت دعای عرفه با نیمه تمام گذاشتن حج و تبدیل آن به عمره مفرده به سمت کوفه حرکت کردند.
این دعا از اعمال مهم شیعیان است که پس از نماز ظهر و عصر تا غروب خوانده می شود.
نماز عید قربان فردا جمعه ساعت 7صبح در مصلای بزرگ کیش برگزار خواهد شد .

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.