کمک های جمع آوری شده جشن عاطفه ها در جزیره کیش استفاده می شود

 کمکهای جمع آوری شده جشن عاطفه ها در جزیره کیش استفاده می شود

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)کیش گفت : کمکهای جمع آوری شده نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه ها تنها برای تامین نیازهای ایتام و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد جزیره استفاده می شود.

امیرمسعود سالکی روز چهارشنبه با بیان اینکه جشن ملی عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در جزیره کیش نیز برگزار می شود ،هدف از برپایی این جشن را تامین نیازهای تحصیلی و آموزشی دانش آموزان بی بضاعت عنوان کرد .
وی افزود : کمک های مردمی در سه مقطع زمانی در پایگاه مرکزی مردمی در سطح شهر،میعادگاه نماز جمعه و مدارس جمع آوری می شود .
سالکی اظهار کرد: صندوق های جشن عاطفه ها از فردا پنجشنبه 23 شهریور ماه در پایگاه مرکزی در سطح شهر و روز جمعه در میعادگاه نماز جمعه مستقر خواهند شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش گفت: 19 مهر ماه نیز درمدارس، پاکتهایی که از قبل میان خانواده های دانش آموزان توزیع شده جمع آوری می شود .
سالکی ابراز امیدواری کرد که کیشوندان و مردم نوع دوست با مشارکت همه جانبه در این امر خداپسندانه و خدمت به اقشار آسیب پذیر قدم بردارند .
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش تصریح کرد : تمامی کمکهای جمع آوری شده نقدی و غیر نقدی تنها برای تامین نیازهای ایتام و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد جزیره استفاده می شود.
وی گفت : صندوقهای مخصوص جشن عاطفه ها از امروز در فرودگاه و بازارهای جزیره کیش نیز مستقر شده است.
سالکی افزود: افرادی که می خواهند وجوهات نقدی خود را از طریق سامانه بانکی واریز کنند می توانند این مبالغ را به شماره کارت 6037691990194136 نزد بانک صادرات شعبه مرکزی کیش و به نام وجوهات امانی کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش واریز نمایند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.