برگزاری آزمون قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در جزیره کیش

 برگزاری آزمون قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در کیش

 آزمون قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه برای اشراف بیشترکارکنان معاونت فرهنگی و اجتماعی در حوزه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کیش برگزار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری آزمون قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه که در پردیس بین الملل دانشگاه صنعتی شریف گفت : هدف از برگزاری این آزمون ها اشراف پیدا کردن کارکنان حوزه ها بر قوانین و مقرارت جاری است .
ابراهیم رضوانی افزود: افرادی که در این آزمون حضور پیدا می کنند ، می توانند با اشرافیت کامل به وظایفی که به آنها محول شده است را بر اساس قانون پیگیری کنند و به مراجان نیز بر اساس قانون پاسخگو باشند .
وی تاکید کرد : در صورتی که برگزاری این آزمونها در کشور فرهنگ سازی شود همه کسانی که در دستگاه های اجرایی فعالیت می کنند اشراف بیشتری بر قوانین پیدا خواهند کرد
وی هدف اصلی قانون گذار را اجرای قوانین پنج ساله برای رسیدن به سند چشم انداز 1404 عنوان کرد و افزود: اگر اشراف کامل به این قوانین از سوی مسئولان کم باشد به این چشم انداز نخواهیم رسید.
وی ابراز امیدواری کرد تا بتوان با تصویب یک قانون به عنوان قانون الزام ،مسئولان و کارکنان دستگاهای اجرایی با شرکت در آزمون های دوره ای، آشنایی بیشتری با قوانین و مقررات کشور پیدا کنند و این فرهنگ سازی می تواند آینده بهتری را در حوزه اجرایی رقم زند.
رضوانی اولویت های آزمون در این معاونت را ،قانون احکام دائمی و قانون برنامه توسعه ششم ذکر کرد و گفت: قوانین کوچکتر نیز در دستور کار قرار دارد .
معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش اجرای آزمون قانون مطبوعات را از دیگر برنامه های در دستور کار معاونت فرهنگی و اجتماعی دانست و گفت: اصحاب رسانه و افرادی که در حوزه نشر و مطبوعات فعالیت می کنند نهم باید اشراف کاملی از قانون مطبوعات داشته باشند و برای آنان نیز آزمونی برگزار خواهد شد تا بدانند چه وظایف مهمی برعهده دارند و از حیطه فعالیت قانونی خارج نشوند .
آزمون قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور چندی پیش توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد کیش برای کارکنان این مجموعه برگزار شد .

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.