340 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی جزیره کیش کشف و ضبط شد

 340میلیارد ریال کالای قاچاق توسط دریابانی جزیره کیش کشف و ضبط شد

 فرمانده انتظامی کیش گفت: 340 میلیارد ریال کالای قاچاق در نیمه نخست امسال توسط پلیس دریابانی کیش ، کشف و ضبط شد.

 سرهنگ رحیم جهانبخش در نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران جزیره کیش افزود: در راستای مبارزه با قاچاقچیان کالا در 6 ماهه نخست امسال 15 لنج که حامل کالای قاچاق به بنادر استانهای بوشهر و هرمزگان بودند توقیف و 67 قاچاقچی در این ارتباط دستگیر شدند.
وی با تاکید بر اینکه اهداف دریابانی کیش در سال جاری بیشتر به سمت مرزها و مبارزه با قچاقچیان سوق داده شده است، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال همچنین 75 لنج صیادی غیر مجاز به همراه 30 هزار متر تور ماهیگیری اسراییلی که از تجهیزات تهدید آمیز حیات دریا تلقی می شود، توقیف و ضبط شد.
سرهنگ جهانبخش افزود: در این مدت 7 لنج خارجی که وارد منابع آبی کشور در حوزه جزیره کیش شده بود به همراه 39 خدمه آنها توقیف گردید.

** انهدام تمامی شبکه های قاچاق مواد مخدر در کیش
فرمانده انتظامی کیش تصریح کرد: با تلاش نیروی انتظامی در نیمه نخست امسال شاهد 103 درصد
افزایش کشف مواد مخدر و 79 درصد افزایش انهدام باندهای قاچاق مربوطه در منطقه کیش بودیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 2 برابر رشد را نشان می دهد.
وی افزود: امروز تمام عناصر باندها و شبکه های سنتی قاچاق مواد مخدر در منطقه کیش منهدم شده و در زندان بسر می برند.
سرهنگ جهانبخش گفت: با کنترل و نظارت محسوس پلیس امروز ورود مواد مخدر به جزیره کیش از میانگین 25 کیلوگرم گذشته، به 600 گرم آنهم از طریق بلع در معده رسیده است.
وی تصریح کرد: همچنین در بخش سرقت نیز با 52 درصد کاهش سرقتهای مهم روبرو هستیم بطوریکه اکنون سرقت در مغازه ها به صفر رسیده است .
فرمانده انتظامی کیش خاطرنشان کرد: بدنبال تزریق شیرینی احساس امنیت در کام مردم هستیم و در این راه یک عزم و آمادگی بالا در نیروهای انتظامی این منطقه را شاهد هستیم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.