شکوه اقتدار پاسداران جزیره مرجانی کیش

 شکوه اقتدار پاسداران جزیره مرجانی کیش

 همزمان با دومین روز از هفته گرامیداشت نیروی انتظامی صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روز شنبه فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح مستقر در این جزیره گفت: جرائم سازمان یافته قاچاق مواد مخدر در این جزیره رو به نابودی است.
سرهنگ رحیم جهانبخش تصریح کرد که یکپارچگی نیروهای مسلح مستقر در جزیره کیش برای مصمم بودن پرسنل غیور نظامی و انتظامی مثال زدنی است بطوری که فضای این منطقه را برای هرگونه فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و در حال رسیدن به جمع آوری کامل این قبیل جرایم و ناهنجاریهای اجتماعی هستیم.
وی هدف گزاری نیروی انتظامی در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و مبارزه با قاچاق کالا را مهمترین رویکرد این یگان عنوان کرد و اطمینان خاطر داد که فرزندان ایثارگر ناجا برای کوتاه کردن دست سودجویان و قاچاقچیان تا پای جان در گلوگاه مرزی این بخش از خلیج نیلگون همیشه فارس استوار ایستاده است.
وی با تشریح بخشی از اقدام های نیروی انتظامی در منطقه کیش ، کشف و انهدام برخی جرایم و باندهای قاچاق در گستره کشوری ، سالم سازی اماکن گردشگری و جلوگیری از فعالیت های غیر اخلاقی و انهدام شبکه سرقت اقلام خودرویی و تجهیزات و تاسیسات شهری با 53 فقره سرقت را نمونه ای از خدمات این یگان برشمرد.
به گزارش ایرنا امام جمعه کیش نیز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این جزیره با قدردانی از تلاش پرسنل نیروی انتظامی ، تصریح کرد : نیروی انتظامی با جانفشانی و ایثار و با معدل قابل قبولی ماموریت خود را در این جزیره انجام داده است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی اجرای عدالت هم در جامعه اسلامی و نیز در دنیای امروز تحت زعامت ولایت فقیه و فرماندهی کل قوا را از مهمترین افتخارات نیروهای مسلح توصیف کرد.
مراسم رژه با حضور یگان های مستقر در میدان صبحگاه انتظامی کیش در دومین روز از هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.