یک حقوقدان: اظهارات ترامپ برخلاف آزادی کشورها است

 یک حقوقدان: اظهارات ترامپ برخلاف آزادی کشورها است

 نماینده حقوقدانان جزیره کیش گفت: اظهارات رییس جمهوری آمریکا غیر قانونی و برخلاف اصل آزادی کشورها است.

محمد شنبه زاده روز شنبه افزود: درباره صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا و استفاده از لفظی جعلی بیان می داریم که تاریخ و جغرافیای جهانی، خلیج همیشه فارس را به هیچ اسم دیگری نمی شناسد.
وی اظهار کرد: تهدید و تطمیع رئیس جمهور آمریکا موجب تضعیف این خطه از خاک کشور ایران نخواهد شد و خلیج تا ابد فارس باقی می ماند.
رییس دادگستری کیش گفت: درباره موضوع هسته ای اگر چه کشور ایران بر اساس اخلاق که برگرفته از دین مبین اسلام می باشد همواره به موضوع انسانیت پایبند است، اما بمب اتم ایران مردم آن هستند که در کنار رهبری عالم و فرهیخته هر گاه اراده کرده بالاترین استکبار را به زانو در آورده است.
شنبه زاده تاکید کرد: به نمایندگی از کلیه جامعه حقوقدانان جزیره کیش ضمن محکوم کردن صحبت های اخیر رئیس جمهور آمریکا مراتب همسویی و همراهی با رهبری و پاسداران نظام مقدس اعلام و اظهارات رئیس جمهور آمریکا را غیر قانونی و برخلاف اصل آزادی کشورها می دانیم.
وی به موضع گیریهای ترامپ درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: تشکیل سپاه در نظام جمهوری اسلامی ایران از برکات و الطاف جلیله خداوند متعال بوده که بر ملت ایران ارزانی شده و این یادگار امام راحل (ره) برای حراست از ارزشهای والای انقلاب اسلامی بوده است.
این حقوقودان اضافه کرد: در حوادث پس از انقلاب اسلامی از جمله جنگ تحمیلی استکبار جهانی علیه ایران و دوران سازندگی مصداق کاملی از ایثار ، خلوص فداکاری و شهادت طلبی بودن و امروز در جغرافیای جهانی این روحیه ایثار و فداکاری و حمایت از مظلوم در حال شعله ور شدن است و امنیت پایدار در کشور عزیزمان ایران و منطقه مرهون ارتش و سپاه مقتدر ایران است که در نقاط مختلف کشور به عنوان پاسبان نظام اسلامی انجام وظیفه می نمایند.
شنبه زاده گفت: اگر امروز شاهد اظهار نظرهای ترامپ رئیس جمهوری آمریکا هستیم این نشان از عدم علم سیاسی و خصومت همیشگی آمریکا با کشورمان دارد.
رییس دادگستری کیش معتقد است که مردم با بصیرت و ولایتمدار جنایت های آمریکا از جمله کمک های زمان جنگ به رژیم بعثی عراق، کودک کشی در هواپیمای مسافربری و جنایات امروزی در عراق سوریه یمن و امثال آن را به خوبی بخاطر دارند.
وی تاکید کرد که در راستای حمایت از نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به نمایندگی از قطره ای از دریای خروشان مردم ایران و جامعه حقوقدانان جزیره کیش مراتب حمایت خود را از این نهاد مقدس اعلام می نماییم.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.