دریا مواج می شود/ شناورهای سبک مراقب باشند

 دریا مواج می شود/ شناورهای سبک مراقب باشند

 کارشناس اداره هواشناسی کیش گفت: بررسی نقشه های هواشناسی گذر امواج ناپایدار جوی را در استان هرمزگان و بویژه در مناطق شرق این استان پیش بینی می کند.

علی زارع روز یکشنبه افزود: سامانه ناپایداری از امروز تا فردا دوشنبه در منطقه مستقر می شود که بیشتر بصورت وزش باد همراه خواهد بود.
وی تاکید کرد: با توجه به افزایش سرعت باد در این مدت که از ظهر امروز تا فردا افزایش محسوس تری خواهد داشت، خلیج فارس مواج خواهد بود و توصیه می شود که شناورهای سبک بویژه در محدوده جزیره دریانوردی نکنند.
وی اظهار کرد: بر اثر تاثیرات این سامانه ناپایدار ، در شرق استان شاهد پدیده رعد و برق و بارش های پراکنده باران مواجه خواهیم بود.
زارع گفت: با وجود استقرار این سامانه ناپایدار جوی ، هوای جزیره کیش تغییر دمای محسوسی نخواهد داشت ولی کاهش حد اقل 2 درجه ای دما را داریم.
وی اضافه کرد: کمینه دمای جزیره کیش در روز جاری(یکشنبه ) 26 و بییشنه دما این جزره مرجانی 32 درجه سانتیگراد ثبت شده است که تا فردا 2 درجه کاهش خواهیم داشت.
جزیره کیش با 91.5کیلومتر مربع مساحت در 18 کیلومتری سرزمین اصلی در آب های نیلگون خلیج فارس در استان هرمزگان واقع شده است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.