جزیره کیش بدون بحران زیرساخت

جزیره کیش بدون بحران زیرساخت

 معاون رئیس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گفت : جزیره کیش بحران زیرساختی ندارد و مدیریت جدید به توسعه گردشگری فکر کند.

علی اصغر مونسان امروز در برنامه تلویزیونی حالاخورشید شبکه سوم سیما، با بیان اینکه بحران های قطع برق، تامین آب شیرین و شبکه فاضلاب در جزیره کیش مرتفع شده است،گفت: مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد کیش می تواند به رشد گردشگری فکر کند.
علی اصغر مونسان با اشاره به اینکه بحث توسعه زیرساخت ها در کیش تامین شده است، افزود: 11 هزار طرح در کیش در حال پیگیری و ساخت است.
رییس سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی افزود: فرودگاه کیش تا یک سال و نیم آینده به بهره برداری می رسد.
مونسان درصد متوسط اشتغال هتل ها در کشور را ۳۰ درصد اعلام کرد و افزود:  بحث هتل ها در کیش متحول شد و هتل از حالت خوابگاه خارج و به محلی برای اقامت و تفریح تبدیل شده است.
وی با اشاره به تدوین پرتال جامع گردشگری ایران گفت: زیرساخت های گردشگری و بحث تبلیغاتی و رسانه ای این حوزه را موازی با هم پیش می بریم.
مونسان با بیان اینکه در کشور مسیرهای گردشگری و بسته های گردشگری نداریم گفت: حوزه گردشگری فرابخشی است و باید بخش های زیادی هماهنگ باشند تا به نتیجه برسیم.
وی گفت: اگر یک تعطیلی چند روزه داشته باشیم همه مردم به سمت شمال حرکت می کنند چون ما ضعیف عمل کرده ایم و به مردم جایگزین معرفی نکرده ایم.
معاون رئیس جمهور گفت: قبول دارم قیمت تمام شده تورهای داخلی ما بالاست و باید روی این مساله کار کنیم.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.