نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جزیره کیش با دانش آموزان هنرستان دخترانه هدف

نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جزیره کیش با دانش آموزان هنرستان دخترانه هدف

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش گفت: عزت ، استقلال و اقتدار مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه اخیر بود.

سرگرد ابراهیم خادمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در نشستی با دانش آموزان هنرستان دخترانه هدف گفت: توان نظامی ، رزمی و علمی ایران بسیار بالاست و تولید موشک های بالستیک و رتبه 16 علمی ایران در جهان این موفقیت ها را تایید می کند.
وی افزود: امروز دشمن از حمله نظامی به ایران دلسرد شده است و مهمترین ضربه به کشور را تخریب بنیان خانواده و تزلزل باورهای فرهنگی و اخلاقی می داند.
سرگرد خادمی زاده گفت: تولید برنامه های غیر اخلاقی در قالب فیلم و سریال با هدف نابودی ارزش های دینی و فروپاشی نظام خانواده محور اصلی فعالیت های ضد فرهنگی دشمنان است و نوجوانان و جوانان گروه های هدف هستند.
وی از دانش آموزان و دانشجویان خواست با پایبندی به ارزش های دینی ، توجه به استحکام خانواده و تعهد به اخلاق برابر هجمه فرهنگی دشمنان بایستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش، پیروزی بر داعش را حاصل تدبیر فرمانده سپاه قدس و پاسداری رزمندگان مدافع حرم دانست و گفت: دشمن باید بداند جمهوری اسلامی ایران برابر تعرض و فتنه مقتدرانه می ایستد و دشمنان را زمین گیر می کند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.