اخلاق مداری باید سرلوحه رسانه ها در جزیره کیش باشد

 اخلاق مداری باید سرلوحه رسانه‌ها در جزیره کیش باشد

 مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش اخلاق مداری و کارکرد صادقانه را مهمترین رویکرد و توقع خود از اصحاب رسانه بویژه فعالان در این جزیره عنوان کرد.

ابراهیم انصاری لاری پنجشنبه در نخستین دیدار رسانه‌ای خود که با مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی در جزیره کیش داشت، تاکید کرد: آنچه که از رسانه های جزیره‌ کیش توقع می‌رود، کمک در بهبود شرایط و رشد و توسعه این منطقه و پرهیز از فرافکنی است.
وی افزود: آنچه که پیداست برخی نامهربانی ها درباره چهره اجتماعی، فرهنگی و کارکرد اقتصادی این خاک پاره گرانبها صورت گرفته که شفاف سازی و اصلاح این نگاه مستلزم یک اهتمام جدی است.
وی نقش ایرنا به عنوان خبرگزاری رسمی کشور در کنار دیگر رسانه های واقع گرا را در بهبود شرایط و تغییر این نگاه غیرمنصفانه اثرگذار دانست و از اصحاب رسانه خواست برای شفاف‌سازی، کارکرد حرفه ای خود را به نمایش گذارند.
وی از خبرگزاری ایرنا خواست با تولید محتوا و تهیه بولتن های میدانی لازم، واقعیت‌های جزیره که گاها با کج سلیقگی و به نادرستی بیان شده است را برای تنویر مسئولان کشور، شفاف سازی کنند.
اسماعیل دوستی مشاور اجرایی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این نشست مشارکت دلسوزانه رسانه ها را در دستیابی به توسعه پایدار ، اصلاح و استانداردسازی زیرساختها و رشد اقتصادی جزیره موثر دانست.
مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر کیش نیز در این جلسه با اشاره به کارکرد ملی و بین المللی این خبرگزاری، تلاش برای معرفی شایستگی های جزیره کیش را مهمترین رویکرد این رسانه عنوان کرد.
اکبر بهاروند افزود: ایرنا با بهره گیری از ظرفیت های نرم افزاری و امکانات نوین خبری و اطلاع رسانی خود در گستره ملی و جهانی تلاش خواهد کرد ویژگی های جزیره کیش را با اهداف کلان و توسعه محور مدیریت سازمان منطقه آزاد تبیین کنند.
وی اظهار کرد: ایرنا رسانه نظام و فرصت و ابزار مورد وثوقی برای آرامش خاطر کارکرد رسانه ای مسئولان است.

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.