پیامبر رحمت, قرآن کریم و خداوند زمینه ساز وحدت مسلمانان جهان

پیامبر رحمت ، قرآن کریم و خداوند زمینه ساز وحدت مسلمانان جهان

 امام جمعه کیش: پیامبر رحمت ، قرآن کریم و خداوند یکتا از مهمترین و اصلی ترین مشترکات امت اسلامی است که اینها زمینه ساز وحدت مسلمانان جهان است.

 حجت الاسلام و المسلمین علیدادی امام جمعه کیش افزود: دشمنان اسلام در همه دورانها بخصوص در سالهای اخیر تلاش کرده اند تا با ایجاد تفرقه در امت اسلامی به اهداف شوم خود برسند اما مسلمانان جهان باید با وحدت و برادری ، دسیسه های دشمنان را خنثی کنند.
وی به سابقه زندگی مسلمانان در کیش اشاره کرد و گفت: مردم این جزیره در کنار بزرگان و ریش سفیدان ، با برادری و همدلی در کنار هم زندگی کرده اند و در غمها و شادی ها در کنار هم بوده اند و دشمنی های دشمنان نیز تاثیری بر آنها نگذاشته است.
وی امام جمعه اهل سنت کیش را فردی مومن ، معتقد ، دلسوز و مردمی دانست و گفت: شیخ یعقوب شمس همیشه در راستای وحدت و همدلی ، کمک به مردم و دفاع از آرمانهای نظام و انقلاب اسلامی گام برداشته است.
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی با زودگذر و کوتاه خواندن دوران مسئولیتها گفت: هیچ وقت در زمینه رفتن یا ماندن در جزیره کیش فکر نکرده ام اما اگر نظام و رهبری به جمع بندی برسند اطاعت کرده و در جای دیگری در خدمت نظام و انقلاب خواهم بود.
 

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.