اعلام برنامه های دهه مبارک فجر صداوسیمای مرکز جزیره کیش

 مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش ویژه برنامه های دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

علیرضا نجابت گفت: تولید و پخش ویژه برنامه های رادیویی و تلویزیونی با هدف معرفي دستاوردها و خدمات بي شمار نظام مقدس جمهوري اسلامي و حضور پر رنگ مردم در انقلاب و حفظ آن انجام خواهد شد.
وی گفت: برنامه تلويزيوني شب هاي فجر در 10 قسمت به مدت 50 دقیقه با حضور ميهمانان ويژه ، برنامه در جزيره در 10 قسمت 15 دقيقه اي، برنامه 360 درجه در 10 قسمت 30 دقيقه اي از مهمترین برنامه های سیما کیش است.
نجابت گفت: جشنواره فيلم سينمايي با موضوع انقلاب، پخش موسيقي انقلاب در برنامه آواي انقلاب، ويژه برنامه راهپيمايي 22 بهمن و پخش زنده راهپيمايي از شبكه محلي و سراسري و پخش 8 مستند تلويزيوني از دیگر برنامه های سیمای کیش در ایام الله دهه مبارک فجر است.
وی با اشاره به اينكه برنامه هاي خانواده، كودك و نوجوان و ورزش سيماي كيش نيز با رويكرد پيروزي انقلاب اسلامی پخش خواهد شد، گفت: راديو انقلاب به صورت اجراي ميداني و در جمع مردم با حضور شخصيت هاي فرهنگي و هنري برجسته كشور ، برنامه كيش با 12 برنامه 90 دقيقه اي ،برنامه امروز كيش با 9 برنامه 45 دقيقه اي، برنامه شب هاي جزيره در 9 برنامه 60 دقيقه اي، برنامه رادیویی آواي دريا با 12 برنامه 45 دقيقه اي، مسابقه چارخونه در 12 برنامه 45 دقيقه اي، جشن انقلاب به مدت 120 دقيقه به مناسبت راهپيمايي روز 22 بهمن، پخش نمايش ويژه معرفي شهيد آيت الله حقاني با عنوان رود آرام به مدت 30 دقيقه، پخش مستند راديويي كوچ و كاخ با موضوع كوچ اجباري بوميان كيش در دوران حكومت پهلوي به مدت 25 دقيقه، ارتباط با شبكه هاي سراسري و مراكز از طريق گزارش و اجراي زنده با حضور برنامه سازان اعزامي از مراكز استان هاي صدا و سيما با شنوندگان و توليد وله های رادیویی و آنونس ويژه دهه فجر از برنامه های دهه مبارک فجر در رادیو کیش است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش افزود: مسابقه عكاسي براي مخاطبان رادیو نما یکی از برنامه های حوزه رادیو کیش است.
نجابت افزود: در حوزه تأمين و پخش، آنونس و تيزر، كلام حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در خصوص دستاورد هاي انقلاب، پخش برنامه شمس جاويد و همچنين پخش نمايش سريالي« كلاف سردرگم » به صورت روزانه در نظر گرفته شده است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کیش افزود: تهيه و پخش گزارش هاي متنوع در حوزه خبر با موضوع دهه فجر و انعكاس رويداد هاي اين دهه در بخش های مختلف فضای مجازی در جزيره از برنامه های واحد خبر کیش است.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.