امکان انتقال مسافران جزیره کیش به فرودگاه مهر آباد میسر شد 

 مدیر کل فرودگاه بین المللی کیش اعلام کرد: با بهبود شرایط فرودگاه مهرآباد ، امکان انتقال مسافران کیش به تهران فراهم شد.

عزت الله محمدی دوشنبه شب افزود: از عصر امروز تاکنون برای انتقال مسافران منتظر در این جزیره، 18 سورتی پرواز به سمت فرودگاه مهرآباد انجام شده است.
وی اظهار کرد: برای انتقال تمامی مسافران پروازهای لغو شده دیروز و امروز ، 12 پرواز دیگر باقی مانده که در حال انجام است .
وی تصریح کرد: برای انتقال تمام مسافران متقاضی سفر به تهران، اداره کل فرودگاه بین المللی کیش با همکاری شرکت های هواپیمایی کیش ایر ، ماهان و زاگرس اقدام به برقراری پنج سورتی پرواز فوق العاده نموده است.
محمدی اظهار کرد: فرودگاه بین المللی کیش در راستای رفاه حال مسافران و گردشگران تا اطلاع ثانوی به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات بوده و نشست و برخاست هواپیما و همچنین اعزام و پذیرش مسافر انجام خواهد گرفت.
وی گفت: مسافرانی که قصد سفر دارند می توانند امشب با تهیه بلیط از دفاتر فروش شرکت های مذکور اقدام به سفر نمایند.
ریزش سنگین برف از روز شنبه تا به امروز دوشنبه در تهران موجب لغو 22 سورتی پرواز فرودگاه مهرآباد کیش و بالعکس گردید.
به گزارش ایرنا ، 4200 مسافر این پروازها با هماهنگی و پیگیری سازمان منطقه آزاد کیش در هتلها و اماکن اقامتی این جزیره پذیرش شدند.
سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ارایه خدمات به گردشگران و مسافران در انتظار بازگشت به تهران، وارد عمل شده و علاوه بر تاکید ویژه به هتلها در ارایه خدمات رسانی مطلوب و پذیرش مسافران ، در کنار فرودگاه بین المللی کیش و در مجموعه مجهز مرکز نمایشگاههای بین المللی این جزیره شرایطی مناسب را برای ارایه خدمات مطلوب به مسافران در صورت صلاحدید و نیاز فراهم نمود.
برخی شرکت های هواپیمایی نیز در این شرایط ناپایدار جوی، مسافران خود را که با لغو پرواز مواجه شدند در هتلهای جزیره کیش اسکان دادند.
فرودگاه بین المللی جزیره کیش به عنوان سومین فرودگاه پر تردد کشور روزانه پذیرای گردشگران بسیاری است که برای استفاده از امکانات مطلوب تفریحی و جاذبه های گردشگری جزیره زیبای کیش به این منطقه سفر می کنند.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.