تخفیف 50 درصدی هزینه پارکینک برای موتورسیکلت های توقیفی در جزیره کیش

 فرمانده ویژه انتظامی کیش در آستانه گرامیداشت دهه فجر مصادف با ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای ترخیص موتورسیکلت های توقیفی تخفیف 50 درصدی هزینه پارکنیگ در نظر گرفت.

سرهنگ رحیم جهانبخش دوشنبه شب اعلام کرد: بر این اساس مالکان موتور سیکلت هایی که بیش از یک ماه در توقیف پلیس راهور در پارکینگ نگهداری شدند، می توانند با مراجعه به پلیس راهور و انجام امور اداری لازم از تخفیف 50 درصدی هزینه پارکینگ برخوردار شوند.
وی اظهار کرد: این طرح ویژه موتور سیکلت هایی است که تا پایان روز دوشنبه نهم بهمن ماه جاری در توقیف پلیس راهور قرار گرفته است.
جزیره کیش به دلیل شرایط اجتماعی و فرهنگی خاص دارای قوانین و مقررات ویژه راهنمایی و رانندگی است و از طرفی استفاده از موتورسیکلت های بنزینی و آلاینده صوتی نیز در آن مجاز نیست.
سالانه بیش از یک میلیون و 700 هزار گردشگر داخلی و خارجی از این جزیره مرجانی بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیعی ،تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.