نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس جزیره کیش

 همزمان با سراسر کشور و به مناسبت ایام الله دهه فجر ، زنگ انقلاب در مدارس جزیه کیش و بصورت نمادین در مدرسه دخترانه پروین اعتصامی این جزیره نواخته شد.

در این مراسم که با حضور جمعی امام جمعه و جمعی از مسئولان در کیش برگزار شد، دانش آموزان مدرسه دخترانه پروین اعتصامی به اجرای برنامه های هنری، سرود، دکلمه، شعر و مسابقه پرداختند.
حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده امام جمعه کیش نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت بازخوانی تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی برای نسل های جوان گفت: دهه فجر فرصتی برای بیعت دوباره با آرمان های انقلاب، امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری است و در این میان اهمیت ترویج و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید به ویژه نوجوانان اهمیت مضاعفی دارد.
به گزارش ایرنا در بخش دیگری از این مراسم خانواده شهید مدافع حرم 'مجید قربان خانی' خاطراتی از زندگی این شهید والامقام را برای دانش آموزان بیان کردند.
در ادامه این مراسم که با اجرای سرودهای انقلابی توسط دانش آموزان همراه بود زنگ انقلاب همزمان با مدراس سراسر کشور نواخته شد.
جزیره کیش با مساحت 91.5 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 40 هزار نفر در 18 کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.