نشست هم اندیشی مدیران شرکت صوتی و تصویری سروش در جزیره کیش

 نشست هم اندیشی مدیران شرکت صوتی و تصویری سروش در کیش برگزار شد.

مجید شهریاری معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما در این نشست با اشاره به سهم 4 دهم درصدی تبلیغات در تولید ناخالص ملی در اقتصاد ایران گفت: این سهم بسیار کم است و برای اقتصاد در حال توسعه کشورمان مطلوب نیست .
وی با اشاره به بازار بکر تبلیغات با قابلیت بسیار بالا از شرکت صوتی و تصویری سروش به عنوان زمینه ای برای فعالیت مطلوب تبلیغاتی و اقتصادی یاد کرد و گفت: این شرکت از بدنه سازمان صدا و سیما و مورد اعتماد مردم است.
معاون منابع مالی و سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما به اعتماد بالای مردم به اخبار رسانه ملی اشاره کرد و گفت: بیش از 90 درصد روزانه چند ساعت تلویزیون می بینند و رادیو گوش می کنند و دست کم یکی دو بخش خبری را پیگیری  می کنند و این زمینه مناسبی برای تبلیغات و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری و کالای ایرانی و اقتصاد در حال رشد کشور است.
وی تلاش رسانه های غربی را برای ناکارآمد جلوه دادن سازمان صدا و سیما بی ثمر خواند و گفت: مردم ایران همچنان به رسانه ملی اعتماد دارند. شهریاری استفاده از فرصت های کوچک و معرفی بنگاهها،دفاتر ،کسب و کارهای کوچک را برای توسعه مناسب دانست و گفت: شبکه ایران کالا که به صورت آزمایشی فعالیت می کند و قرار است به زودی افتتاح شود توجه مخاطبان خود را جلب کرده است.
شاکرطاهری  مدیر کل مالی سازمان صدا و سیما نیز در این نشست به پذیرش   آگهی و مشارکت با دستگاههای دولتی و عام المنفعه اشاره کرد و گفت: حوزه مشارکت و پذیرش آگهی باید تفکیک شود.
وی گفت: در آمد حاصل از پذیرش آگهی و ساخت برنامه های مشارکتی باید ابتدا به خزانه کشور واریز شود تا تبادلات مالی شفاف باشد .
شاکر طاهری گفت: بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات با دقت دو بخش پذیرش آگهی و مشارکت را رصد می کنند.
در حال حاضر شرکت سروش در 27 استان کشور فعال است و قرار است به زودی در 6 استان باقی مانده نیز فعال شود.
نشست هم اندیشی مدیران سروش 11 و 12 بهمن  در کیش برگزار شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.