امام جمعه جزیره کیش: انقلاب اسلامی محصول تفکر دینی است

 امام جمعه کیش عنوان کرد : انقلاب اسلامی ایران محصول تفکر و تبلور ارزشهای دینی است.

 حجت الاسلام والمسلمین احمد حسن زاده سه شنبه شب همزمان با ایام دهه مبارک فجر در آیین تکریم پرستاران بیمارستان جزیره کیش افزود:
انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده بر اساس یک فکر دینی و یک نظریه دینی که امام خمینی (ره) این نظریه را طراحی کردند، به وجود آمد و بهتریمن فرصت برای تحلیل انقلاب دهه فجر است.
وی افزود: کسانی که درباره اسلام سیاسی و انقلاب اسلامی تحلیل می کننده و قلم می زنند، دهه فجر بهترین فرصت است که در زمینه این پدیده مهم که به پشتوانه نظریه دینی به وجود آمده ، مباحث انقلاب را تحقیق و تحلیل کنند.
وی اظهار کرد: امروز و در آستانه ورود به 40 سالگی انقلاب و رسیدن به اوج شکوفایی آن هستیم ، می طلبد به جایگاه دین و رهبری به عنوان رموز وقوع، پیروزی، تداوم و عدم انحراف انقلاب هستند، بیشتر پرداخته شود.
حجت الاسلام حسن زاده گفت: مانایی و ماندگاری انقلاب اسلامی با همه توطئه های مختلف در 4 دهه گذشته همچون جنگ تحکیلی ، تنها به دلیل وجود دین مترقی اسلام و رهبری دینی بوده است.
امام جمعه کیش رسیدن انقلاب به نقطه تکامل و شکوفاای همه جانبه را برگرفته از مدیریت دینی و رهبری ولایت فقیه دانست و تاکید کرد: تاریخ گواه متقنی است که فرار از دین موجب ورود به جهل و نادانی امتها خواهد شد.
به گزارش ایرنا در پایان این مراسم جمعی از پرستاران بیمارستان کیش با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شدند.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.