چهارمین مجمع شهرستانی بسیج

 چهارمین مجمع شهرستانی ناحیه مقاومت بسیج کیش با هدف بررسی طرح افزایش فرصت‌های گردشگری برای گروه‌های ارزشی و اقشار مختلف مردم در جزیره کیش تشکیل شد.

 سرگرد ابراهیم خادمی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش با تبریک ایام الله دهه فجر فلسفه تشکیل مجمع شهرستانی را بهره گیری از صاحب نظران و نخبگان بسیج در راستای رفع مشکلات و معضلات اجتماعی عنوان کرد.
وی افزود: پس از جمع آوری مشکلات، طرح های اولیه در مجمع اقشار پایگاه بررسی و در صورت تصویب و تایید به مرکز ارسال می شود تا در صورت موافقت و تایید با دریافت بودجه لازم به شهرستان مبدأ بازگشته و اجرایی شود.
سرگرد خادمی زاده با اشاره به اینکه طرح های بسیاری توسط نخبگان بسیج در شهرهای مختلف کشور اجرایی شده است تاکید کرد: کار با تفکر بسیجی از حدود وظیفه فراتر رفته و همکاری و همدلی میان مسئولان و مردم را موجب می شود که می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی را حل کند.
وی با بیان اینکه در این مجمع طرح رونق گردشگری کیش بررسی مي شود افزود: آماده کردن  فضاهای فرهنگی کیش برای استفاده نیروهای ارزشی و مذهبی از اولويت هاي مجمع بسيجيان است.
حجت الاسلام و المسلمين احمد حسن زاده امام جمعه کیش  بسیج را از مهمترین شاهکارهای امام راحل دانست و گفت : حضرت امام خميني (ره) با بهره گیری از توان این نیرو توانست انقلاب را به پیروزی رسانده ، ادامه داده و موجب ماندگاری آن شود.
وی افزود: امروز اگر در عراق و سوریه شاهد پیروزی هستیم، این پیروزی نشأت گرفته از همان تفکر بسیجی است که اختراع امام (ره) بود.
سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، بسیج را یکی از ارکان قدرت جمهوری اسلامی ایران خواند و افزود: ماموریت مهمی که پس از تشکیل بسیج به فرمان امام (ره) برعهده این ارگان نهاده شد صیانت و پاسداری از نهال نوپای دستاورهای آتی انقلاب به عنوان معجزه قرن و آراء و اندیشه های بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.
وی جذب و آموزش نیروهای مردمی را از ابزارهای مهم و راهبردی بسیج دانست و افزود: فضایی که بسیج از ابتدای انقلاب جهت استعدادیابی، اعتمادسازی و فعال سازی جریان جوان و انقلابی ایجاد کرده بود همچنان با قدرت در کشور ادامه دارد.
در ادامه این نشست طرح ارائه شده از سوی بسیجیان (رونق گردشگری مذهبی) براي بررسی بیشتر به واحدهای مربوطه ارجاع و تصویب نهایی طرح به جلسه بعد موکول شد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.