ورزش ابزاری مهم برای دور کردن جوانان از اعتیاد

 دبیر شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش در نشست با دبیر شورای عالی ورزش سازمان منطقه آزاد کیش، ورزش را ابزاری مهم برای دور کردن جوانان از گرداب اعتیاد دانست.

محمدحسن جهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر کیش با دبیر شورای عالی ورزش سازمان منطقه آزاد کیش گفت: جزیره کیش با دارابودن مجموعه های ورزشی استاندارد در حد ملی و بین المللی و حضور تیم های مختلف ورزشی از سراسر کشور به این منطقه، ظرفیت های مناسبی در راستای برنامه ریزی و اقدامات شایسته در جهت پیشگیری از اعتیاد داراست.
جهان به نقش پیشگیری از اعتیاد برای ریشه کن کردن این معضل در جامعه اشاره کرد و در این راستا اماکن ورزشی را یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار در راستای پیشگیری از آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی با توجه به حضور جوانان و نوجوانان دانست.
جهان گفت: امروزه ورزش در تمامی ابعاد و زمینه های زندگی نقش مهمی ایفا می کند.
وی گفت: اعتیاد به مواد مخدر نه تنها در كوتاه مدت باعث به وجود آمدن بسیاری از مشكلات می‌شود بلكه در طولانی مدت این پدیده شوم اجتماعی آثار جبران ناپذیری بر پیكره جامعه بر جای خواهد گذاشت‌.
جهان یکی از آثار مهم ورزش را پیشگیری از جرائم به ویژه اعتیاد برشمرد و گفت : جزیره کیش در این راستا یک الگو است.
بهرام افشار زاده دبیر شورای عالی ورزش سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این دیدار با تاکید بر تداوم همکاری های مجموعه ورزش کیش با شورای هماهنگی مبارزه باموادمخدر کیش گفت: این شورا از تمامی ظرفیت های مجموعه های ورزشی در سطح جزیره در بسط و گسترش برنامه های پیشگیری از اعتیاد استفاده خواهد کرد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.