کمیته نظارت جزیره کیش آماده پاسخگویی به شکایات شهروندان و گردشگران در نوروز ۹۷

محمد صلاح رییس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی کیش گفت: به منظور ارائه خدمات با کیفیت به شهروندان و گردشگران در نوروز97، این کمیته به صورت شبانه روزی آماده دریافت، شکایات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات شهروندان و گردشگران از حوزه های مختلف خدماتی، گردشگری، اقامتی، پذیرایی، تفریحی، مراکز تجاری و کلیه ارائه دهندگان کالا وخدمات درجزیره کیش است.
وی تاکیدکرد: شکایات شهروندان وگردشگران به کمیته نظارت وارزیابی عملکرد ستاد نوروزی در اسرع وقت رسیدگی خواهد شد و درصورت تخلف، نحوه برخورد با خاطی و اعمال قانون به اطلاع شاکی خواهد رسید.
رییس کمیته نظارت وارزیابی عملکرد و آمار واطلاعات ستاد نوروزی کیش در پایان با بیان اینکه اداره ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات سازمان منطقه آزاد كيش همواره آماده رسیدگی به شکایات شهروندان است اعلام کرد: شماره تلفن 44424164-076 مربوط به کمیته نظارت وارزیابی عملکرد ستاد نوروزی کیش است و شهروندان وگردشگران می توانند از طریق این شماره و یا مراجعه حضوری به دفتر کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد واقع درخیابان سنایی جنب ساختمان سازمان منطقه آزاد کیش شکایات خود را پیگیری کنند.
فعالیت کمیته های ستاد نوروزی کیش از 27 اسفند96 آغاز می شود و تا 15فروردین97 ادامه دارد.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.