دسترسی گردشگران به خدمات جامع گردشگری با اپلیکیشن جامع جزیره کیش

امیر سوداگران مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش گفت: این اپلیکیشن دارای سیستم موقعیت جغرافیایی است و برای استفاده بر روی سیستم های عامل Android و iOS طراحی شده که از طریق آدرس اینترنتی app.kish.ir قابل دریافت است.
امیر سوداگران گفت: در این اپلیکیشن علاوه بر معرفی مصور، اطلاعات طبقه بندی شده تمامی مراکز گردشگری مانند تفریحات و سرگرمی ها، رستوان ها و کافی شاپ ها، هتل ها و مراکز اقامتی، جاذبه ها و اماکن دیدنی، بازارها و مراکز خرید، قابلیت خرید آنلاین و مستقیم خدمات بهمراه مشاهده نقطه نظرات دیگر کاربران ارائه شده است.
وی گفت: از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن، مشاهده آخرین اطلاعات جشنواره ها و رویدادها، سفرهای هوایی و دریایی و پیش بینی وضعیت آب و هوا بهمراه تخفیف ها و حراجی های اصناف ، اطلاعات مکانی و مسیریابی پیاده و سواره بر روی نقشه براحتی قابل دسترسی است.
امیر سوداگران گفت: جستجوی پیشرفته مراکز گردشگری بر اساس کلید واژه، ثبت دیدگاه و امتیازدهی به مراکز گردشگری و اشتراک گذاری آن در شبکه اجتماعی، مشاهده و خرید آنلاین بلیط سینما، جستجو و خرید آنلاین بلیط هواپیمایی کیش ایر، اطلاع از مراکز گردشگری اطراف به تفکیک مسافت و نوع خدمات، ثبت شکایت از طریق اسکن بارکد واحد صنفی و مشاهده پیش بینی وضعیت آب و هوا از دیگر قابلیت های اپلیکیشن جامع جزیره کیش است.
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از فرا خوانی تاکسی، جستجو و خرید آنلاین بلیط سفرهای دریایی و مشاهده و پرداخت آنلاین جرائم راهنمایی و رانندگی به عنوان قابلیت هایی یاد کرد که به زودی به این اپلیکیشن اضافه می شود.

برچسب ها :

نظرات در این خبر غیرفعال شده است.